KOREZİN: Run the Extra Mile?

43 11 19
                                    

[ YENİ ] Run the Extra Mile?

by heyiamsosexy at 10.15 a.m.

Son birkaç gündür dillerde bir dizi varmış dediler, kalktık baktık 'neymiş bu?' diye. Ve bizi neler karşıladı neler... Run the Extra Mile, Kang Taeyoung ve Kwon Chaeso arasında geçen bir hikaye. Oyuncu kadrosu sağlam değil fakat ana rollerde tanınmayan birisi yok. Bazı roller daha debut bile gerçekleştirmemiş yüzler, bazıları ise oyunculuklarının muazzamlıklarıyla bilinen tipler.

Bu dizinin senaristi Kim Heekyung, aynı lisenin kız ve erkek basketbol takımının iki oyuncusunun arasında geçen bir hikayeyi anlatıyor. Dizide Heekyung'ın oynayacağı düşünülmüş müydü bilmiyoruz ama oynamadı. Onun yerine sizlerce bilinen 'kankisi' Sunhi'yi oynatmış.

Senaryosunun klasikten bir adım öte olduğu nadir dizilerden olan Rtem'ın şu an bir tam bölümü ve bir yarım bölümü var.

Bölümlerde olan olayların hızlı gelişmesi hayranların ilgisini olumlu olarak da, olumsuz olarak da çekiyor. Henüz çoğu netizen eksiklerin fazla olduğunu söylese de, biz düzeltileceğini umuyoruz.

Ayrıca hayranların kalbine hançer gibi saplanan 2. bölüm : Together? No.'nun ilk partının sonunu istiyoruz artık. Hayranlar hâlâ Woosuk'un bunu yapmasına bir teori bulamadı.

👀683.432👍578.794💬234.859

[ +7.793 -732 ] YETER NOLUR YENİ BÖLÜM NOLUR HEEKYUNG HEAR BİZİ

[ +780 -2.792 ] Kadro da mantıklı olsa bari, Heekyung bir işi düzgün yapamıyor

[ +6.782 -67 ] Bize OST yapın artık nabcaz biz Chulhae ve Woosuk öpüşmüşse aa aaa

[ +8.923 -281 ] Hee niye oynamıyo lan
> O kadar tantanada bir de oynasın mı?
> d0ru

Siz de buraya yorum bırakabilirsiniz.

-
günün dördüncü bölümü aq fslmfkd

ᴀᴀ ᴀᴡᴀʀᴅsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin