SOOMPİ :Geri Dönüyorlar !

19 7 9
                                    


[ TREND ] 3Awards Genel Müdürü Kim Sunhi Geri Dönüşleri Hakkında Konuştu




->  Aaawards yetkilileri ,   bir süre önce sektörden ayrılma kararı aldıklarını duyurmuşlardı . Bu haber çoğu kişi tarafından şaşkınlıkla karşılanmıştı çünkü şirketin halihazırda duyurduğu projeler vardı . Bu hüzünlü ayrılık aynı zamanda üzmüştü de .


  -> Bugün akşam saatlerinde şirketin resmi internet sitesinden yayınlanan görselle yine ve yine şaşırtmayı başardılar . Yaz aylarında gerçekleştirilmesi planlanan bir konser turunun ön gösterimi niteliğini taşıyan bu görsel resmen ''BİZ GELDİK '' diye bağırıyordu . 


   -> Heyecanımızı ve şaşkınlığımızı üzerimizden attıktan sonra Kim Sunhi 'ye birkaç soru sorduk.


- İlk olarak yoğun olduğunu düşündüğümüz bu zamanda vakit ayırdığın için sağol 


    Ne demek . Aslında hiçbir zaman bu kadar yoğun olmamıştım . Sanırım Heekyung işlerin başına geçene kadar idare etmem lazım 



- Bize neler olduğunu , olacağını anlatır mısın ?


    Bu biraz uzun sürer ama özetlemek gerekirse ... Grup dağıldıktan sonra biz toparlanamadık ve bir şeyler aksamaya başlayınca önce Akina sonra ben ara verme kararı aldık .  BV için geri dönecektim ve neden tüm şirket için bunu yapmayayım dedim . Zaten planlanan  projeler vardı ama siz  konser turu projesinden habersizdiniz . Kısacası her şeyi toparlayıp en iyi şekilde geri dönmeyi planlıyoruz .



-Konser turu ile bilgileri ne zaman öğrenicez 


   Her şey planladığım gibi giderse yakın zamanda . Şu an için tek söyleyebileceğim ''İdollerinizi benden kollayın ''



- Bu beni heyecanlandırdı ve sanırım bir şeyler anladım . Hmm peki BV ?


  O şu aralar ilgilenebileceğim son konu galiba . Yani biraz daha beklemesi gerek 




-Özel hayat ile  alakalı soru sorabiliyor muyum ?


    Hayır . Ama sorularını sakla ki Hee geldiğinde beraber cevaplayabilelim 



-Kısa röportajımız için teşekkür ederim .  Söylemek istediğin bir şey var mı ?


    Takipte kalın ve '' I'm best model '' için  başvurularınızı bekliyorum .










Yorum yapmak için tıklayınız 

ᴀᴀ ᴀᴡᴀʀᴅsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin