Ce s-a intamplat? Rafael please. O lasase pe Rhea de una singura,fix cand trebuiau sa prezinte proiectul. Ce persoana face asa ceva? Domnul Ravi stia ,asa ca i-a pus nota mare la proiect Rheei. Tot anul,Rhea a fost suparata. Nici macar lui Emmett nu i-a mai raspuns. Si-a pierdut increderea in toata lumea,mai putin in Raina. Facea des atacuri de panica,astfel ducandu-se la psiholog. Se indragostise. Si ce mult se mai indragostise. Nu mai era fata de altadata. Rafael Valentinni reusise sa o indeparteze de el...crezand ca ii face bine,insa a distrus-o.Intre timp,Rhea Meyer a ajuns la facultatea de arte din Italia. Se pare ca stie perfect aceasta limba. Milano,Italia, "Intituto Europeo Di Design" sectiunea muzică.
Ceasul suna pe noptiera,langa patul Rheei neincetat.
Rhea isi deschide ochii lenes,oprind alarma si se inveleste mai bine. In Milano,de dimineata este putin mai racoare. Sta cateva clipe ,dupa care se da jos din pat intinzandu-si oasele.Inaintraza spre fereastra si o deschide inspirand aerul curat. Este prima ei zi de facultate dupa o binemeritata vacanta de 3 luni. Merge energica spre baie unde isi face obisnuita rutina dupa care iese fericita inaintand spre dulap. O pereche de blugi negri cu talie inalta,un tricou gri pe care il baga in pantaloni si un cardigan de aceeasi culoare ca si blugii. In picioare isi pune o pereche de botine negre cu toc decorat cu sclipici in picioare si e gata tinutaO gentuta tip postas albastra pe care si-o pune pe umar,un caiet si un pix si e gata. E pe picior de plecare,atunci cand isi aduce aminte ca nu e pieptanata si nici machiata. Ah,Rhea...uituco. Se aseaza amuzata pe scaunelul masei de cosmetice si incepe sa isi perieze parul ridicandu-l intr-un coc lejer si neingrijit. Machiajul consta intr-o linie de tus si un ruj sangeriu.
Se mai priveste o singura data in oglinda si iese din camera ei,respectiv din apartament si isi descuie masina. Urca la volan si demareaza spre "Caffè Veloce". Localul unde s-a angajat ieri. Intra prin spate si ii saluta pe toti angajatii. Isi inlocuieste hainele cu o camasa alba,o pereche de dresuri negre si o fusta la fel. Isi pune sortul si deschide usa cafenelei. Incet-incet clientii incep sa vina si sa comande. Clopotelul usii se aude,in timp ce ea facea un Cappuccino lung. Pune bautura repede pe tava si o duce celui care a comandat-o,dupa care se indreapta spre noii clienti.
-Benvenuto in "Caffè Veloce". Cosa posso fare per te? ( Bine ati venit la "Caffè Veloce" . Cu ce va pot servi?) afirma fata zambitotoare atunci cand scrie pe carnetel masa lor,insa zambetul ii piere atunci cand vede cine e la masa. Emmett,Francesca si cel mai important...Rafael Valentinni.
Isi inghite nodul din gat si isi pune din nou zambetul pe fata.
-Rhea? Ce cauti aici? intreaba Emmett.
Rafael se uita uimit la fata din fața lui si nu ii venea sa creada. Fata al carui chip nu l-a mai vazut de un an si de care ii era atat de dor este acum in fata lui. E mai mult decat sigur ca e suparata pe el,si pe buna dreptate,dar acum nu vrea decat sa o imbratiseze. Arata atat de schimbata...de frumoasa...de perfecta pentru el...
S-a mutat inapoi in tara lui natala,doar ca sa nu ii faca rau fetei visurilor lui,insa soarta a facut ca ea sa fie aici. E un semn.-La facultate. raspunde fata scurt. Revin la intrebarea mea. Cu ce va servesc?
-Nu ne servi cu nimic.Nu mai vrem nimic. spune Emmett pentru toti de la masa.
Rhea ii zambeste usor,si se intoarce atunci cand isi aude numele soptit si talia inconjurata de o mana tatuata. Varul ei,Dante, fiul surorii tatalui ei .
-Hai visto l'orologio? Cori che sarai in ritardo! (Ai vazut cat e ceasul? Fugi caci altfel o sa intarzi!)
Pumnul lui Rafael se inclesteaza,iar maxilarul i se incordeaza. Cum a indraznit ăla sa puna mana pe ea? Gelozia lui este foarte mare. Rhea Meyer e a lui. Nimeni nu are dreptul sa o atinga.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sper sa va placa comtinuarea cartii "Nebunia lui"
love you--m.s.
Dedic capitolul prietenei mele,bune AnabellaTayson❤🦄
CITEȘTI
Parfumul Ei (Vol II din "Nebunia Lui")
Teen FictionVOLUMUL 2 DIN "NEBUNIA LUI" Coperta facuta de @Bibihzy20