Ceea ce simtea Rafael in legatura cu duetul celor doi il intepa in piept.Ii era deja extrem de greu sa ii arate brunetei ca e potrivit pentru ea si ca nu isi pierde timpul cu el,iar venirea acestui baiat i-a ingreunat munca. Tristetea din ochii lui a devenit din ce in ce mai mare,asa ca s-a hotarat sa le lase putin timp Rheei si baiatului aceluia. S-a ridicat si a avansat incet spre usa.Se terminase. Nu mai putea continua. Poate asa fusese sa fie. Universul nu o voia pe ea langa el...iar el nu mai vrea sa se impotriveasca.
A urcat in masina lui si a demarat spre casa lui. Era ranit. Odata ajuns,si-a aruncat cheile pe o masuta si s-a trantit zgomotos pe canapea oftand lung. Pasii ce coborau scarile au rupt linistea,insa Rafael nici macar nu s-a stresat sa vada cine este. Dupa cateva secunde,mana lui Emmett ii intindea o bere. O isfaca desfacand-o.-Care e faza? Ai o fata kilometrica. rade Emmett de fratele sau.
-Nu e o faza. Nu e un moft. Nu e o dorinta. E O NEBUNIE,E O ASPIRATIE. Relatia cu ea ar putea fii cel mai bun lucru care mi s-ar putea intampla. raspunde baiatul cu ovhii verzi.
-Si ce te opreste?intreaba baiatul cu ochii ciocolatii.
-Xander Styles. Nu era de-ajuns ca imi era greu sa o fac sa simta ca nu isi pierde timpul cu mine. A mai aparut si player-ul acesta.raspunde Rafael luand o gura mare din a lui bere.
-Ai de gand sa renunti? intreaba confuz fratele mai mic al baiatului cu ochii verzi.
-Da.raspunde scurt baiatul nostru necajit.Astazi,Rhea remarcase absenta lui Rafael la facultate. Ii simtea lipsa.Daca ar fii langa ea,l-ar lua in brate. Si ei ii placea si era gata sa lase orgoliul deoparte.Era pregatita sa il lase pe Rafael Valentinni sa intre in inima ei.
Sper ca va placut
love you all--m.s.🦄🖤
CITEȘTI
Parfumul Ei (Vol II din "Nebunia Lui")
Teen FictionVOLUMUL 2 DIN "NEBUNIA LUI" Coperta facuta de @Bibihzy20