Rafael statea linistit pe abdomenul Rheei facand cerculete pe pielea acesteia iar ea se juca cu suvitele lui de par. Doar ei si linistea camerei.
-Zi-mi primul lucru la care te gandesti acum. ii spune Rhea baiatului cu ochii verzi.
-O familie. spune scurt Rafael.
-Iti e dor de ai tai? Sa stii ca putem merge la ei,daca vrei. Nu am mai vazut-o de mult pe Valeria.Si eu ma gandeam sa-i vizitam. spune Rhea absolut sigura ca despre asta vorbea si Rafa
-Ma refeream la o familie impreuna cu tine. spune razand Rafael.
-Ai zis ca nu ne grabim. afirma Rhea stresata.
-Nu ne grabim,dar nici sa ne hotaram pe la vreo patruzeci de ani ca vrem ceva. Intelegi ce vreau sa zic? intreaba Rafael stand in aceeasi pozitie.
-Vrei sa vorbim despre asta? intreaba incet Rheea.
-Daca esti de acord,de ce nu. raspunde Rafael inapoi.
-Alege un subiect. il provoaca Rheea pe Rafa.
-Nunta noastra. Buchetul mi-ar placea sa fie din crini albi,aranjamentul floral din bujori sau anthurium,rochia ta de printesa,nu foarte complexa ca sa o pot da repede jos.spune razand Rafa,si primeste o palma peste ceafa. Au! Gata. Nu o mai dau jos. O rup sau o tai.Vreau sa fie magic. Sa fii in sfarsit a mea peste tot. Acte,biserica...pat.spune mai incet ultimul cuvant.
-Te-am auzit. Stai calm ca nu sunt calugarita ca sa imi pun chiloti de fontă.afirma razand puternic.
Din nou camera a fost cufundata in rasetele lor.
O bataie in usa s-a auzit,iar la scurt timp Raina isi face loc in camera lor.-Scuze. Pot sa va intreb ceva? spune timida Raina
-Desigur. Vino aici puiuț! afirma Rafael si ii face loc in pat.
Raina se urca intre ei,iar cei doi o invelesc si Rafael o ia in brate pupand-o pe umar.
-La liceu ne-au dat proiecte pe perechi. Poate veni un coleg la noi ca sa lucram? intreaba aceasta repede.
-Stai! Un coleg? Un? Nu "O" ? intreaba Rafa parinteste.
-Raina vino la mine in brate. Rafael! Lasa fata in pace! Peste trei luni face saptesprezece ani. spune Rheea incruntandu-se. E normal sa vina "un coleg"la noi. continua si mimeaza ghilimelele in aer.
-Ba nu e normal. se impotriveste Rafael. Trebuie sa mai astepte macar pana la douazeci si unu. blufeaza el.
Rhea se ridica din pat si o ia si pe Raina. Rafael ridica o spranceana confuz.
-Eu nu am douazeci si unu. De acum dorm in alta camera,si tu nu ai voie sa vii. afirma Rhea cu mainile in solduri.
-Stii ca nu ma refeream la asta. Vino inapoi in pat,iubito. Nu am vrut sa zic asta. spune Rafael vrand sa se scoata.
-Nu. De acum nu mai dormim in acelasi pat,nu ne mai sarutam,fara nimic.spune categoric bruneta.
-Nu. Raina adu-ti colegul. Nu mi-o lua pe Rhea.spune el.
-Nu. Ai spus pana la douazeci si unu.De acum sora mea doarme cu mine. intra Raina in jocul surorii sale.
-Bine. Poti face ce vrei numai las-o aici pe Rhea. se roaga el de Raina.
Adolescenta bate din palme fericita,o pupa pe Rhea pe obraz si iese din camera.Rhea se aseaza pe pat,iar Rafael se pune pe abdomenul lui strangand-o tare de talie pe bruneta noastra
Sper ca va placut. Astept pareri
love you all --m.s.
CITEȘTI
Parfumul Ei (Vol II din "Nebunia Lui")
Teen FictionVOLUMUL 2 DIN "NEBUNIA LUI" Coperta facuta de @Bibihzy20