Chapter 3

1K 40 4
                                    

El credea ca ii va face bine,daca pleaca de langa ea. Stia ca ii face rau,dar acum cand a vazut ce persoana putea avea langa el acum...nu mai voia sa stie ca ii va face rau. Voia doar sa stie ca in viitorul apropiat, Rhea Meyer va purta titlul de "Iubita lui Rafael Valentinni"
Va lupta pentru ea. Nu o sa mai fuga,pentru ca sarutul asta vrea sa il simta de fiecare data cand se trezeste,de fiecare data cand adoarme,sau pur si simplu din neant prin casa. Soarta i-a adus impreuna dupa generala,la liceu si tot soarta i-a adus din America de la liceu,in Italia la facultate pe amandoi,si culmea ca la aceeasi facultate.

-Zile la rand speram sa ma suni,sau sa imi dai un mesaj cu "sunt bine". Macar sa stiu de viata ta. Sa stiu ca esti bine. Din cauza ta,nu mai am incredere decat in Raina. Din cauza ta anul trecut am fost suparata,si introvertita! Din cauza ta,am mers la un psiholog pentru ca faceam atacuri de panica! Ai vrut sa ma protejezi plecand? Afla ca m-ai distrus! Si ca nu mai vreau sa am nicio legatura cu tine,Rafael Valentinni. Du-ma la facultate si uita ca exist. PENTRU TINE NU MAI EXIST! SUNT MOARTA! MOARTA,AI INTELES? spune fata cu lacrimi in ochi,impingandu-l.

El se apropie de ea si o izbeste cu spatele de un copac.

-Nu imi spune ca nu mai existi! Nu imi spune ca esti moarta! Nu! Eu nu mai renunt la tine. S-a terminat joaca. Vreau sa fii langa mine,sa te sarut mereu,sa te tin in brate mereu,caci eu fara tine nu mai pot respira. Dupa sarutul de mai devreme,mai vreau mii de saruturi. Mi-ai alimentat fericirea,linistea si pacea cu buzele tale. Mi-ai uns sufletul. Daca tu nu esti,eu nu mai am niciun rost pe lume. blufeza baiatul luand-o in brate si strangand-o.

Nu putea sa reziste. Il putea certa ore in sir ,insa atunci cand Rafael scotea si un cuvant pe gura,indiferent de natura lui, protagonista noastra se topea de-a dreptul. Nu isi mai gasea cuvintele,insa trebuia sa o faca.

Ii raspunde la imbratisare pupandu-l pe gat. Il mangaia pe ceafa. Se linistea complet in bratele ei. Se simtea atat de bine. Buzele ei parca presarasera foc peste zona gatului,unde l-a pupat.

-Trebuie sa renunti! Cum ai facut-o anul trecut o faci si anul acesta.Si daca vrei sa nu te urasc toata viata mea,da-mi pace. Nu o sa te pot ierta! afirma ea,retragandu-se din imbratisarea lui.

Saracul era distrus. A renuntat la ea,tocmai cand putea sa o aiba...fix atunci cand avea mai mare nevoie de el...el s-a evaporat aici... in Italia. Ea este deja in masina. Alene merge si Rafael spre masina. Porneste motorul si conduce spre facultate ca sa o duca pe Ea acolo. El nu mai avea niciun chef. Voia doar sa petreaca timpul cu ea. Sa o tina in brate. Au suferit amandoi,din vina lui. El nu putea sa accepte ca ea nu va mai vorbi cu el.
Odata ajunsi,Rhea coboara din masina lui,inaintand spre masina ei. Ce dracu sa faca la facultate asa? Merge inapoi la Caffè Veloce.

Ceea ce nu stiau niciunul dintre ei este ca se vor intalni din nou la cafenea. Rhea parcheaza in spatele cafenelei si intra pe usa personalului. Dupa ce s-a schimbat,Rhea a mers la bar sa spele cani,pahare si alte vase. S-a inatalnit cu Dante,care facea acelasi lucru.

-Cum a fost prima zi la facultate,Rheișor? o ia Dante in deradere.

-Da' cine a fost la facultate? Am fost "rapita" . afirma fata mimand ghilimelele in aer.

Dupa ce i-a povestit cu lux de amanunt,tot ce se intamplase,in boxele cafenelei se auzea piesa "Thank u,next" asa ca au inceput sa se bâțăie pe ritm. Clopotelul usii a sunat. Dante si-a ridicat privirea vazandu-i pe cei trei crai de la rasarit. Si-a dat ochii peste cap,luand-o pe Rhea la dans.  invartea prin bar,ea razand copios.

-Ce prost esti,Dante! spune ea printre hohote.
-Seman cu cine ma lauda,Bella! blufeaza baiatul,care era frumos de altfel.

Toti ospatarii ajung sa serveasca in pasi de dans. Cafeneaua era foarte frumoasa in pasi de dans si hohote de ras.

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Sper ca va placut si capitolul acesta dedicat lui AnabellaTayson🦄❤

Parfumul Ei (Vol II din "Nebunia Lui")Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum