Bucatele din corpul ei erau in acea cada iar ea fara suflare! Nu putea! Chiar nu putea fii adevarat. I-a luat mana care era singura neciopartita sarutandu-i-o.Lacrimile i-au inundat ochii,urland de durere. Vocea ei suava se auzea din ce in ce mai des. Tavan putin luminat,asternuturi calde,si mai presus de orice,chipul angelic al Rheei aplecat peste el.
O trage aproape de el ca sa fie sigur ca e langa el,iar cand ii aude inima batand se linisteste. Se urca langa el in pat si il mangaie incet,pentru a adormi din nou.-Ofera-mi noaptea asta si ziua de maine,Rhea! Dupa,poti uita si ca exist. mormaie Rafael strangand-o de talie.
Ea si-a dat seama relativ repede ceea ce ii cerea baiatul cu ochii verzi. Si totusi...ratiunea ii spunea sa nu ii ofere nimic.Intr-un final,cu un oftat s-a pus si ea la somn in bratele lui Rafael.
••••
Rafael se trezise de mult timp,insa statea cu capul sprijinit in palma doar pentru a o privi.Doar statea,uitandu-se la ea si zambind ca un tantalau. O mica raza de soare,i-a impartit fata in doua jumatati. Maxilar bine definit,buze pline si rosii,nasul micut si ochii micuti,rotunzi,inramati de niste gene atat de lungi si de negre....
Pur si simplu era minunata.Ceasul de pe noptiera a inceput sa sune,iar pleoapele i-au descoperit frumosii ochi ai fetei. S-a intins putin aplicandu-i lui Rafael un pupic pe coltul gurii. Saracul nostru prostagonist(intentionat am pus) s-a topit.-Buna dimineata,Rafa! spune ea zambind ramanand in aceeasi pozitie.
Fara sa mai astepte,baiatul a baricadat-o in bratele sale,inspirandu-i mirosul de vanilie.
-Buna dimineata si tie,raza de soare! De ce ti-a sunat ceasul? Azi avem ore de la trei la sase. E ora opt. spune baiatul
-Da.Dar eu mai am si loc de munca. Asa ca hai sa ne ridicam. Mancam la cafenea. il asigura bruneta ridicandu-se si mergand spre baie.Era si ea fericita cu el. S-a trezit cu el langa ea...iar sentimentul acesta ii placea. A facut un dus si a iesit din baie. Rafael statea pe telefon,insa atunci cand i-a simtit parfumul frumos de vanilie,si-a indreptat atentia spre usa.
Si-a inchis telefonul si i-a intins mana fetei,facandu-i semn sa se apropie de el.Incet,dar cu pasi siguri,Rhea strabate distanta dintre ea si Rafael. Se aseaza pe pat pupandu-l scurt pe buze.-Rhea...vreau asta mereu. Nu doar azi. Stiu ca ti-am promis ca o sa faci ce vrei dupa ziua asta...insa... incearca Rafael sa zica ceva,insa Rhea il intrerupe.
-Iti dau o sansa. Asta vreau sa fac dupa ziua de astazi,NOI incepem azi. spune zambindu-i si mangaindu-l.
-Serios? Adica ma lasi sa incerc sa te cuceresc? Imi promiti ceva mai mult decat o prietenie? intreaba fericit,batand din palme asemenea unui copil.
-Da. Iti dau sansa sa imi dovedesti ca te-ai schimbat,si ca intr-adevar ma placi. spune amuzata ridicandu-se din pat.
-Nu vei regreta! Iti promit. Acum mergi si imbraca-te,caci nu ma abtin. o asigura Rafael pe bruneta noastra.
Totul parea frumos intre ei. El a primit im sfarsit o sansa. O sansa sa ii dovedeasca ca el chiar s-a indragostit de ea. Gesturile de astazi pe care le-a facut in prezenta lui,parca l-au motivat si mai mult.
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Sper ca v-a placut.
love you--m.s. 🦄❤
CITEȘTI
Parfumul Ei (Vol II din "Nebunia Lui")
Dla nastolatkówVOLUMUL 2 DIN "NEBUNIA LUI" Coperta facuta de @Bibihzy20