Informations!

4K 124 37
                                    

Ok, jest to moje pierwsze fanfiction o tematyce "x reader" więc jeśli pojawią się jakieś nie zrozumiałości czy inne rzeczy tego typu wal śmiało w komentarzach.

Zrozumiano? Tak? To świetnie! Teraz kilka informacji!

⭐- [T/I] - Twoje imię (to oczywiste)
- [T/N] - Twoje nazwisko
- [K/O] - Kolor twoich oczu
- [D/W] - Długość twoich włosów
- [K/W] - Kolor twoich włosów
- [U/P] - Ulubiona piosenka

⭐Dar wymyślam ja, reszta jest twoją decyzją.

Twoim darem jest tak zwany 'Air Bending'
Polega on na kontrolowaniu powietrza. Utożsamiasz się z żywiołem i stajesz się jego częścią. Od teraz ty i wiatr to jedność. Na razie ćwiczysz, więc tym co idealnie kontrolujesz jest 'Windmill'. Nazwa jest śmieszna ale pozory często mylą. Przy odrobinie skupienia, potrafisz uczynić swoje ręce, dosłownie powietrznymi wiatrakami, które mają tak niesamowitą siłę podmuchu, że bez problemu zdmuchnęłabyś paro tonowy statek.
Niestety twój dar ma też i słabe strony. Zbyt długie używanie go, bardzo Cię osłabia przez co tracisz przytomność na więcej niż 10 minut.

⭐Rozdziały nie będą pojawiać się regularnie, możliwe, że raz na ruski rok, lub to będzie zależało od weny. Dlatego proszę, nie pytajcie się kiedy rozdział, bo też jestem tylko człowiekiem i mam swoje życie i obowiązki (możliwe, że co 2 tygodnie, ale nic nie obiecuję).

⭐Błędy się zdażają, a ja nie jestem profesjonalną pisarką. Jeśli coś zobaczysz to kulturalnie mi to wspomnij w komentarzu. Postaram się ich nie robić.

⭐Jeśli masz zamiar hejtować to najlepiej od razu rusz swój zgrzybiały tyłek i wypad mi stąd!

⭐Jeśli masz talent do robienia okładek to proszę skontaktuj się ze mną na priv, bo ja to beztalencie w tej dziedzinie jestem także... please send help

⭐Miłego czytania^^

PLUS ULTRA ✌

|| I'm all yours || Katsuki Bakugou x reader-chanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz