6 Útěk

20 1 1
                                    

Celou noc jsem nespala, přemýšlela jsem jak to udělám. Mám plán! Viděla jsem kam dává klíčky od auta. Na skříňku v druhém pokoji.  Rano místo na záchod půjdu tam se éru nenápadně klíčky a odjedu někam daleko! Tak jsem i udělala on nic netušil. Vyšla jsem z domu a utela k autu, bylo to lehké! Nastartovala jsem. Dveře budovy se otevřeli a z nich vylezl Xium. Běžel za mnou a řval
,, pockeeeej! Nechoď!!! Stůj! "
,, proč? Aby jsi dostal prachy?! Ne dekuju už tě nikdy neuvidím"
Při říkání tohoto mě mega bolelo srdíčko. Rozjela jsem se. Xium vyběhl a řval
,, stuuuj, prosím! "
Jela jsem čím dál rychleji a on přesto běžel za autem. Asi nechce přijít o prachy, pomyslela jsem si. V zrcátku jsem viděla, jak zskopl a upadl. Ztratila jsem ho. Už ho nikdy neuvidím :'( říkala jsem si. V mé hlavě byla panika. Nemohla jsem přemýšlet...
Jela jsem po silnici, kolem sebe jsem měla jen lesy. V protisměru jelo jiné černé auto a najelo přede mě a já jsem prudce zastavila. S auta vylezli týpci v černém s pistolema a chytli mě. ŘVALA jsem ale nepomohlo to. Hodili  mě do kufru Auta, vyjeli jsme někam deko. Jeli jsme asi 2hodiny, byla to hrozná cesta. Auto zastavilo A otevřel se kufr. Chap mě vzal a táhl po zemi. Hrozně to bolelo. Snažila jsem se ho kopat a co nejvíce se hýbat, ale ten chlap mě hodil na zem a začal mě kopat do obličeje.
,, ne prosím nee! "
ŘVALA jsem jak to jen šlo, chlap mě zase vzal a odnesl pryč. Byli jsme ve vile. Bylo to tu velký a hezký. Čekali jsme před dveřmi. Ozvalo se
,, Dále"
Vešli jsme do dveří a on mě hodil na zem. Před hnusného chlapa
,, tady ji máte pane"
Řekl ten chlap co mě držel. Privázal mě k židli.
,,čau! "
Řekl na mě ten hnusnej chlap. Neodpovídala jsem mu.
,, tak ty nebudeš mluvit?!
(slap)
Zase facka, ale tahle byla horší a více bolestivá. Bylo to fakt špatný. Chlap sáhl do kapsy a vytáhl telefon.
,, Xium? Už ji mám tady. Dekuju za tvoji pomoc, jo a ty prachy se posílají, hmm no čau "
Řekl do telefonu a dal ho do kapsy.
,, ha tak naivní Xium, stejně žádný prachy nedostane hahah"
Řekl poté co si telefon strčil do kapsy.
,, cc-ccoze? Proč mu nedáte prachy? Vzdit si to zaslouží! "
Zarvala jsem na něj.
,, ptal jsem se tě na něco ty děvko?!"
Dal mi pěsti, až mi z píši tekla krev. Vážně moc to bolelo! Odflusla jsem krev
,, kdo to bude tuklizet?! A drž hubu! Ty pipko!!! "
Zařval na mě. Moc jsem se bála! Tak si říkám, že jsem neměla utíkat :'( takový strach jsem snad nikdy neměla. Chlap odešel a nechal mě sedět.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 11, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Uvězněná? Kde žijí příběhy. Začni objevovat