Kolejny dzień był bardzo nudny. Ona cale popołudnie spędziła w domu. Wieczorem napisała do niej przyjaciółka czy ta nie zechciałaby wpaść do niej na noc. Odrazu zaczęła się pakować i juz po chwili nie było jej w domu. Dom Juliet nie znajdował się daleko wiec dziewczyna po chwili była już na miejscu. Razem poszły do pokoju, dużo rozmawiały, oczywiście nieodłącznym tematem był on. Juliet nie wiedziała ze jej przyjaciółka cały czas pisze z chłopcem. Zapytała czy ta nie stworzyłaby grupy, w której będzie tylko ich trójka. To ona służyłaby do ustalania spotkań itp. W przeciągu kilku minut ona stworzyła grupę. Dziewczynki wraz z kolega dużo na niej pisały, dosłownie o wszystkim, nieważne czy było to smutne czy wesołe. Było już późno pożegnaliśmy się na grupie i poszliśmy spać. Ona nie mogła zasnąć cały czas myślała o chłopaku. Po chwili, już nie na grupie dostała od niego wiadomość „kocham cię, spij dobrze :)". Nic nie odpisała, położyła się i z uśmiechem na twarzy zasnęła. Z samego rana przyjaciółki chwile porozmawiały i ona musiała już iść. Spakowała się i wyszła. Gdy tylko doszła do domu na grupie już było pełno wiadomości jednak ona na nic nie odpowiadała. Przyjaciele martwili się, nie wiedzieli co się dzieje, zapewniała ich, że wszystko jest w porządku, gdy w rzeczywistości zamknęła się w pokoju i płakała. Nie wiedziała jak poradzić sobie z tą cała sytuacja. Wieczorem wszystko było już dobrze, dziewczyna troszkę się uspokoiła i zadzwoniła na grupę. Postanowiła, że musi przeprosić przyjaciół i tak zrobiła. Rozmawiali bardzo długo, było już późno Juliet rozłączyła się i poszła spać. Ona i on wciąż rozmawiali, żadne z nich nie chciało się rozłączyć, żadne z nich nie chciało zakończyć rozmowy. Umawiali się co 5 minut ze już kończą, wszystko przeciągnęło się do 2 godzin. Gdy ona już zasypiała, już nie miała siły na rozmowę ale wciąż nie chciała się rozłączyć, to on się rozłączył lecz przed zakończeniem rozmowy powiedział, że zrobi to tylko ze względu na to, że ją kocha i nie chce aby była zmęczona i męczyła się rozmową. Kiedy szli już spać dziewczyna weszła w czat, ich rozmowa trwała ponad 7 godzin, uśmiechnęła się i tym razem to ona napisała do niego wiadomość „dziękuje, ja także ciebie kocham..." chłopak najwidoczniej już spał, bo nie odczytał wiadomości ale jej było lepiej z tym, że w końcu odważyła się to napisać...
CZYTASZ
„ONI"
Подростковая литератураWszystko wydawało się proste, był on i ona, pomiędzy nimi nie stało nic, a jednak coś sprawiało, że powoli zapominali o sobie i o tym co kiedyś ich łączyło... Wszystko zależało od dnia i godziny. Ta historia nie będzie długa, każdy dzień będzie wygl...