Chapter 1~first part~

50 1 0
                                    


*Dimineața următoare*

In dimineața asta e rândul meu.ma gândesc si un rânjet imi apare pe fata.
Iau telefonul si dau s-o sun pe prietena mea dar vad ca deja era prea târziu.
-Malia..
-Buna încercare,iubire.o aud spunând știind ca era foarte fericita că nu reușisem să-i stric somnul cum facuse ea.
-Vin la tine.
-Dar nu sunt gata.
-Fix de asta vin,deșteapto.spune și incepe să râdă.
-O să te ajut sa îți alegi niste haine mai sexi,poate se uita și la tine un baiat drăguț.
-Ce?Nu,Malia.O sa ma ajuți să-mi aleg niște haine decente pentru prima zi de școală.spun mai încrezătoare rugându-mă să nu comenteze.
-Ahm..cum zici tu.spune și o aud cum mormăie de la celalalt capăt al telefonului înainte să-mi închidă.Peste 10 minute aud soneria.Deschid repede ușa,știind ca daca o fac să aștepte nu e bine.
-Bunaa!Mă saluta si intra in casa fara sa aștepte să îi mai zic ceva.
Văzând ca rămăsesem pe loc ma trage iar de mână până in camera mea.Cred ca a devenit un obicei sau ceva.Ma gândesc si încep sa râd.
-De ce râzi?ma întreabă cu o sprânceană ridicata si imi dau seama ca rasesem cu voce tare.
-Nimic..răspund repede spernad sa nu ma mai intrebe și altceva.
-Hai sa vedem cu ce te imbraci.respir ușurată,de data asta pentru mine.
Stau de 10 minute uitându-mă la ea cum imi cauta haine in dulap,majoritatea erau deja pe jos.
Nu aveam un stil foarte diferit,pentru ca ne cumparam des haine una alteia,doar ca voia să-mi alega ceva mai special.Si in dulapul meu se pare ca nu gasea ce avea in cap.Si când sa-mi pierd speranța o aud cum țipă.
-Gata!am găsit fix ce îți trebuia.spune și imi arată bucata de material pe care o alesese.Sincer nu aveam ce sa comentez,până la urmă erau hainele mele,deși parcă nu mai văzusem niciodată obiectul din mâna ei.
Era o bluza roșie,dar nu foarte aprins,nu voiam sa atrag chiar toate privirile pe mine din prima.Era puțin lăsată pe umeri si avea niște mâneci mai largi in partea de jos.Era perfecta.Ma uit la fața Maliei si îi văd sclipirea din ochi,o iubeam pe fata asta.Știa cum sa reacționeze in orice situație si era acolo pentru tine, indiferent de ce.
-Mulțumesc!spun și îi sar in brațe.
-Nu ai pentru ce.imi spune și imi da obiectul vestimentar.
-Du-te repede și îmbrăcate, daca nu te miști o sa întârziem.am fugit spre altă cameră si o aud pe Maila alergând dupa mine.
-Ai uitat ăștia.întinde mâna spre mine cu o pereche de pantaloni din piele,având un zâmbet tâmp pe față.
-Dar..încep să spun dar ma oprește.
-Dar ce?vrei sa mergi in pantaloni de pijama?ma întreabă și arată cu degetul spre pantalonii mei.Ah,da,uitasem ca încă eram in pijama.
-Nu,cel puțin nu azi.spun și fug să ma imbrac auzind-o pe Malia cum râde in spatele meu.
După ce m-am îmbrăcat,Malia mi-a făcut niște bucle,părul ei rămânând drept.Ne-am luat o geaca,afara fiind răcoare și am plecat.
-E foarte multa lume aici,Lucy.imi spune făcându-și loc printre mulțime.
-Știu.spun și o apuc de mână simțind cum se întoarce și se încrunta la mine.Ce?Doar ea are voie sa ma tragă de mână?
-Ma bucur ca suntem împreună in asta,altfel m-aș fi plictisit de moarte.spune in timp ce își baga cartile in dulap,eu oferindu-i un zâmbet scurt.
Adevărul e ca statusen foarte mult sa primim manualele și încă nu le primisem pe toate.
-Ma duc sa mi iau geaca din clasa.spune îndepărtându-se de mine.
O voce cunoscută se aude de aproape......






Deci,am decis sa fac capitolul in 2 părți,pentru ca am vrut sa fie mai special și trebuie sa ma gândesc puțin mai mult.

NEEDITAT

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 28, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Eu sunt.. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum