Relja...Proganjalo me je to ime danima.Vise od ičega na svetu sam želela njegove ruke oko mog vrata i moje usne na njegovim.Ali znala sam da sam ispravno postupila,što nisam dozvolila da se neki muškarac ponaša prema meni kao prema objektu.Ko zna šta je hteo da mi kaže tada na jezeru...Možda bi to promenilo sve,možda i ne bi..To sada više nije bilo bitno.Morala sam da se vratim normalnim i uobičajenim aktivnostima,da se malo pozabavim svojim životom...
Svratila sam do šoping centra kako bih kupila poklon za Jelenu.Bio joj je rodjendan.Slavila je kod kuće.Živela je u jednospratnoj vili,koju joj je otac kupio za punoletstvo...I da sada puni 20...Odrasle smo.Brzo smo se menjale...Uzela sam skupoceni nakit,i zaputila sam prema njoj.Prilazeći videla sam ogromne balone,nameštene barske i obične stolove i stolice,švedski sto,muziku i gomilu ljudi...Ličilo je na svadbu koje smo kao mali gledali u filmovima..Fuj...Mrzim takve stvari i skupove,gde moraš da se ljubiš i pozdravljas sa gomilom ljudi....Izašla sam iz kola i prišla sam Jeleni...
Draga,srećan rodjendan-poljubila sam je nežno-Želim ti sve što i sebi
Jelena:Draga....Mnogo mi znači sto si večeras ovde..Znaš to-uhvatila me je za ruku-
Da....Gde ti je decko?
Jelena:Dolazi za koji minut,poveo je i drugare
Super..Pomislila sam u sebi,a iza sebe sam cula glasno dovikivanje..Evo ih....I pre nego sto sam ocekivala...Gegala su se njih četvorica..Vlada je nosio ogroman zapakovan paket sa masnom na vrhu.Kezio se kao budala.Jelena je pritrcala sa osmehom i tu je pocelo glasno ljubakanje..
Kako je noc prolazila,bilo je lepo..Ljudi su polako odlazili,oni stariji,a mi mladji smo sedeli na foteljama u dnevnoj sobi,isprijajuci viski i pricajuci viceve..
Vlada:Kristina...Ti...Nemas decka?
Zar je bitno?
Vlada:Nisam mislio da te uvredim..Samo...Tako lepa devojka..
-prekinula sam ga-Vladimire,ti si decko moje Jelene..Nemoj da mi se nabacujes
Djole:On oce da ti nabaci naseg Drimu-namignuo je-
Vlada:Upravo to...Ti sama,on polu sam..-nakezio se-
Polu sam?-namrstila sam se-
Srdjan:On oce da kaze da Drima ima tu neku njegovu drolju koja je uvek tu ali nije zvanicno sa njom...
Aha....
Vlada:Mislim da bi mu se svidela
Moracu da te razocaram ali ne trazim decka.Super mi je sad ovako-rekla sam ustajuci-Jelena!-viknula sam-
Jelena:Molim?-usla je u sobu-Gde si posla?
Idem polako...Umorna sam,a i dosta sam popila.
Jelena:Hm..-rekla je sumnjicavo-Oces da te otprati neko od momaka?
Ne..Samo vi uzivajte...Vidimo se-uzela sam jaknu-
.
.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
Nedodirljiva
Misterio / SuspensoLjubav....Tako prijatna i fina a opet tako teška i bolna... Kristina je devojka koja je imala sve.Novac,stan,momke...Ali nikada pravu istinsku ljubav.Možda je sve to rezultat toga jer nije ni verovala da postoji.Barem ne,do onog momenta,dok nije upo...