***
Баяртай
***
1 сарын дараа:
Гэртээ орж ирэн гадуур хүрэм гутлаа тайлан "Ээжээ бид ирлээ" хэмээн чангахан хэлтэл ээж гал тогооны өрөөнөөс гараа арчсаар гарж ирэн өө миний хүүхдүүд гэхэд нь жимин хариу инээгээд "ээжээ" хэмээн орилох аж.
Ээж жимин өөд инээгээд "яасан уддаг юм бэ? За жүен явж хувцсаа солиод ир, жимин гараа угаагаад ир аав нь ирж байна гэнээ.
"Удахгүй угийн хоол ч гарлаа" гээд сандархаараа хаа нэг хийдэг үйлдлээ хийхэд нь ээжийн гараас атгаад "ээж жоохон тайвшир та биш жимин аавтай танилцана" гэсээр түүнийг шоолон хөхөрчихөөд "гэснээс ээжээ та хоёр санаандгүй уулзсан шиг аав энэ хоёрыг бас санаандгүй уулзуулж байгаа юм шиг болгочих уу" асуултанд минь ээж толгойг минь гараараа нэг тогшоод "юу солиороод байна аа, заза өрөөрүүгээ ор" гэсээр хөөх аядахад нь би хошуугаа унжуулсаар дээш шат өөд алхвал хонх дуугарах мөн ээжийн "одоохоон онгойлголоо" гэх дуу бүдэг сонсогдоно.
Хувцсаа солиод доош буутал ээж хачир зөөгөөд, хамгийн хачирхалтай нь жимин аавтай инээлдэн юм ярих аж.
гайхалтай...
Гэдэг билүү.
хувцасаа сольж, гараа угаахын оронд дотно болсон хоёр маань ээж бид хоёрыг тоодоггүй Жимин ч гэж жимин "хөөе" гэхээр "байжий" гээд тэгээд аав залуу насаа яриад би гөлийгөөд, ээж хоол хийгээд, жимин солиороол өнгөрсөн сарын хувьд их юм болсон
Өнгөрсөнд
Сүеноос болж өдөр болгон жиминтэй уулзах хэрэг гарсан шүү амралтын өдрийг хүртэл оруулаад тэгээд яг нүдэн дээр минь жонгүгтэй нялуураад суучихдаг.
Магадгүй бараг л долоо хоног болсон байх дараагаас нь би жиминтэй болзож эхэлсэн.
Сургаар нь л сылги намайг хорлож эхэлсэн мөстэй усанд норсон бие алгадуулсан хацар уйлаад хавдсан нүдийг минь жимин харах тоолон доо нулимс унгааж байсан.
Үүнээс гадна хэд хэдэн дээрэлхэлтийн дараа өнөөдөр сылги хөөгдөх тушаал гарсан новшийн санагдаж магадгүй хүлцэл өчий гэвч би их баяртай байгаа мэдээж дан ганц би биш шүү.
Хаалгаар гарахынхаа өмнө над руу муухай харах мөчид нь хамаг сайханаар инээн гараа дээш өргөн даллах үед тэр зүгээр л үсээ хаялах аж.
YOU ARE READING
Жимин бид хоёр
Short StoryБидний түүх аз жаргалаар дүүрэн үеүүд минь Гол дүрд Жимин Жүён сылги Туслах дүр Хэргийн эзэн чамин сүён Эхэлсэн хугацаа 2018:6:2 Дууссан хугацаа 2019:10:18 Засварлаж эхэлсэн хугацаа 2021:07:01