-2-

75 7 0
                                    

“Merhaba Calum ,  bugün biraz daha iyi hissediyorum. Çünkü yine sizin videolarınızdan birini izledim. Ayrıca bugün ilk defa tek başıma dışarı çıktım. Parkta bir çocuk gördüm, aynı senin gibi gülüyordu. Ama bana senin gülmeni duyduğumdaki zevki vermedi. Ayrıca güldüğünde gözleri kısılmıyordu onun. Belki bir gün gülüşünü yakından görürüm, hatta belki seni ben öyle güldürürüm. Muhteşem olurdu kesinlikle.

Lanet olsun neden her gün binlerce insan seni görüyorken ben sadece bu küçük odamda senin göremeyeceğin bu aptal mektupları yazıyorum ki? Lanet olsun, lanet olsun. Seni bu kadar çok severken görememek. Özür dilerim Calum yine sinir krizlerimden biri geldi. Birazdan geri dönerim, birkaç eşya kırmam gerekiyorda.”

“Merhaba Calum, özür dilerim dün devamını getiremedim çünkü hastahaneye gitmek zorunda kaldık. Sakinleştirici verdiler ve ben uyudum. Eve gelir gelmez yazmaya başladım zaten.

Biliyor musun annemler ilk defa benim için bu kadar endişeliler. Sanırım küçük odamdan çıkmayıp sadece bunları yazmam onları endişelendiriyor. Ama sorun değil, ben bunları yazmayı çok seviyorum ve eğer bir gün cesaretimi toplayabilirsem biriktirdiğim mektupları sana yollamayı düşünüyorum. Eğer bunları okursan lütfen bana cevap ver olur mu?

Ah, üzgünüm Calum annemler yemeğe çağırıyor. Bu sefer birazdan gelirim.

Yemekte çok ilginç şeyler oldu Calum. Annem bana “tatlım bilmeni isterim ki sen benim için asla lanet gibi değildin. Ben ve baban bu konuda çok üzgünüz o zamanlar seni koruyamadık ve çok özür dileriz. Seni seviyoruz.” Dedi. Bu beni çok mutlu etti. Onlara gülümseyip sorun olmadığını söylediğimde ise annem yemek masasını terk edip ağlamaya başladı. Yanlış bir şeyler mi yaptım Calum? Neden annemi üzdüm? Beni yanlış mı anladı? Oysaki ben yanlış anlaşılacak bir şey dememiştim. Sadece sorun olmadığını söyledim. Ağlaması bittikten sonra bana gelip benim çok iyi biri olduğumu söyledi. Buna şaşırdım çünkü normalde annem böyle biri değildi. Onlara her şeyin iyi olup olmadığını sorduğumda annem yine ağlamaya başladı ve babam bana annemin sinirlerinin bozuk olduğunu söyledi. Ben de odama çıktım ve şu an sana bunları yazıyorum.

Neyse Calum çok uykum geldi iyi geceler seni seviyorum.”

Hello CalumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin