2 BÖLÜM

189 6 12
                                    

Bölüm şarkısı - Özlem büyük - Gün Gelir Unutursun
_________________________________________

Bölüm şarkısı - Özlem büyük - Gün Gelir Unutursun_________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir anlık öfke berçemin
merdivenlerden düşmesine sebep olmuştu.fırat kanlar içinde kalan kardeşine bakıp kendine sayısız küfür savurup merdivenlerden koşarak yanına çömeldi ve berçemin başını dizlerine koydu.

"Uyan berçem hadi uyan kardeşim bir şey olursa sana kendimi ömür billah affetmem hadi uyan delalamin(güzelim)

Fırat berçemin yüzünü avuçları arasına alıp solmuş yüzüne baktı sonra ellerini çekip berçemin anlından öptü hiç bir zaman kardeşinin üzülmesini istemediği fırat kendi elleriyle üzmükten daha beter etmişti berçemi. gözyaşları arasında etrafına bakındı ama kimseyi göremedi.

" birşey olmayacak sana." dedi
kardeşini kaldırmaya çalıştı ama başaramadı güçsüz kaldı. aniden arkasından gelen çığlıkla arkasını döndü fırat.
-------------------------------
Iki saat önce
-------------------------------
Rahşan ise kursa gitmek için evden çıkmış.ödevini unuttuğu için yarı yolda dönmek zorunda kalmıştı. konağa geldiğinde odasına gitmek için uzun holden yürürken burnuna dolan güzel kokularla yönünü değiştirip mutfağa girdi. Belkıs teyzesinin muteşem bir sabah kahvaltısı hazırlamış olduğunu görünce adımlarını fırınla uğraşan belkıs teyzesinin yanına doğru sessiz sessiz atmaya başlamıştı yanına varınca kollarını beline dolayıp yanaklarından öptü.belkis hanım ise beline dolanan kollarla korkup elini damağına götürürken hemen önüne döndü. rahşanı görünce ellerini beline katıp sahte bir sinirle söylenmeye başladı.

"rahşan sen ne ediyin kızım ödümü kopardın.hem senin bu saat'te evde ne işin vardır okulda olman gerekiydi.

"Okula gidip geldim belkıs sultan proje ödevimi unutmuşum onu almaya geldim ablam geldimi.

" geldi kuzum emme çok sinirliydi

"Neden..." diye sordu rahşan

Balkız hanım biraz uzaklaşarak mutfak tezgahındaki tepsiden bardakları alarak masaya koydu.Kendi kızlarından bile ayırmadığı berçem ile rahşanı hiç bir zaman üzülmemesiydi istediği. sorusuna karşın belkıs hanım ona yaklaşarak elinı omuzuna koydu

"Abinlen ilgili galiba demin yukardan sesleri geliydi kızım bir bak derim."

Duyduğu sözlerle telaşlanıp volta atmaya başladı.rahşan

"Abim kesin birşey yapmıştır gene Annemler nerde"

" Yade'nin tansiyonu düşmüş Sağlık ocağına götürdüler.

"Tamam ben gidip odamdan projemi alayım ablamada bakarım hem."dedi rahşan

Ve hızlı adımlarla mutfaktan çıktı.merdivenlere yaklaştığında birinin ağlama sesini duydu. yürüyüp dahada yaklaştı ağlayan kişiye. gördüğü manzara karşısında dona kaldı.kanlar içinde yarı baygın yerde yatıyordu ablası o an koça bir çığlık koptu ağzından.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKA SÜRGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin