Sır

115 7 1
                                    

Arkadaşlar yorum yapın lütfen. Fikirleriniz benim için önemli.

Okuldaki 1. hafta bitmişti. Biz Chloe ile anlaşıp, hafta sonu görüşmeye karar vermiştik. İlk defa evlerine gidecektim. Umarım bir terslik olmaz. Ölüler için normal şeyler değil bunlar. Cumartesi günü erkenden kalktım. Duşumu aldım. Mavi kot bir mini elbiseyi üzerime geçiriverdim. Uzun sarı saçlarımı tarayıp omuzlarıma düşmesini sağladım. Hazırdım ! Kahvaltı edip evden çıktım. Adresi zor da olsa buldum ve kapıyı çaldım. Karşıma zayıf, nazik bir bayan çıktı ''Şeyy Chloe'nin evi mi acaba '' dedim. Bayan gülümseyerek ''Aaa evet, gel tatlım''. Dedi. Eve girdiğimde Evin dışarıdan göründüğü kadar büyük olmadığını fark ettim. Ama yine de çok tatlı ve ince bir zevkle düzenlenmişti. Annesi ''Chloe yukarıda tatlım. İstersen yanına çık. Merdivenlerin karşısındaki oda'' dedi. Başımla onaylayıp merdivenlerden çıktım. Kapıyı yavaşca açtım. Chloe pcde birşeylere bakıyordu. Ve odası çok güzeldi. Neye bakıyorsun diye sorunca. Bana bakıp ''Hoşgeldin. Gelsene yanıma.'' diyerek ayağa kalktı. Ben de ona doğru yürüdüm. İçten ve sıcak bir sarılmadan sonra. ''eee neye bakıyordun'' dedim. ''Bilime göre yaşayan ölülerin olup olmadığını merak etmiştim.'' Şeklinde cevapladı. Gerçekten afallamıştım. Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyordum. Alaycı bir ses tonuyla ''Hadi canım. Saçmalık !! '' dedim. ''Bence olabilir. '' diyerek ısrarını gösterdi. Ona ''Evet böyle bir şey var. Hatta ben 1987'den beri ölüyüm. Diyemeyeceğim için. ''Odan çok güzelmiş'' dedim. Ona yakalanmaktan gerçekten korkuyordum.

Ya en yakının bir ölüyseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin