yakalanmanın eşiğinden

91 9 3
                                    

Merhaba okuyucularım :D hemen başlıyorum hikayeye eğer fazla vote gelirse yeni bölüm çabuk gelir :D yorumda yapın görüşleriniz benim için önemli

O lanet günün ardından yine okul vardı. Lanet gün diyorum çünkü o gün Chloe tamamen ölülerden bahsetti. Okulun 2. haftasına başlamıştık ve şimdiden sıkılmıştım okuldan. Sabah erkenden gelip çantamı sırama koydum. Ve yanına oturdum. Kapıdan sesler geliyordu Chloe olmasını isterdim. Çünkü çok sıkılmıştım. O da ne ? Bu da kim ? Gerçekten yakışıklı olduğunu itiraf etmeliyim ama bence çok havalı. Ve ilk defa gördüğüme göre yeni gelmiş olmalı. Ne ? Bana doğru geliyor. Hayır, olamaz. Lanet olsun. Yanıma gelip yamuk bir şekilde gülümsedi. ''Merhaba'' dedi. Ben de ''Merhaba'' dedim. Elini uzatarak ; ''Ben Lucas '' dedi. Ben de elimi uzatarak; ''Ben de Anna'' dedim. Tanrım ellerinin sıcaklığı beni kendine çekiyordu. Sakin görünmeye çalışıyordum. ''Yeni geldin galiba'' dedim. ''Aaa, evet'' dedi. O aaa demesi son noktam olmuştu. Çok değişik şeyler olacak gibiydi. Zil çalmıştı. ''Neyse görüşürüz'' dedim. Neden der gibi baktı. Gülümsedim. Ve yürümeye devam ettim. Chloe neredeydi ? Tam onu düşündüğüm sırada yanımda sabaha karşı neşeli kalan bir ses ''Günaydın'' dedi. ''Chloe'' diyerek sarıldım. Sanırım ona gerçekten ihtiyacım vardı. Aşık olmuşmuydum bilemiyorum. Ama 2 sıra arkamda oturması bile beni heyecanlandırmaya yetiyordu. Korkuyordum yine de. Üzülmekten, Onu üzmekten, İncinmekten, Güvenmekten. Ayrı 2 duyguyu nasıl yaşayabiliyordum ben. Aa bir de ölü olduğum gerçeği var. Umarım bir sorun yoktur. O gün onunla bir daha konuşmadım. Utanıyordum. Eve gidince anneme; ''Sanırım aşık oldum'' Dedim ve yaramaz bir çocuk gibi baktım. Anında yanıma geldi. Tanrım normalde olsa oradan buraya gelmesi o kadar yavaş olur ki. ''Kime? Ne zaman? Yakışıklı mı? Konuştunuz mu?'' Her şeyi anlattım. Sadece yüzüme baktı. Bir şeyler ters gitmiyordur. Diye düşünüyordum. Ama öyle görünüyordu. ''Sorun ne?'' dedim. Buruk bir gülümsemeyle ''Hiç tatlım'' dedi. Omuzumu sıkıp gitti. Kesinlikle bir şey vardı. 

Ya en yakının bir ölüyseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin