Merhaba ben Pelin ...
Bu hikaye benim günlüğüm olacak . Yurtdışı ile alakalı ... Ayrıca 7. sınıf öğrencisiyim ve okulumuzda düzenlenen bir projemiz var ve bu projede toplam 48 kişinin yurtdışına gidebilme hakkının olduğu bir proje benim hikayemde burada şöyle başlıyor ...
18 Ocak 2019 :
Bugün karne günü ve benim daha haberimin olmadığı bir durum söz konusu. Ben okula doğru yürüyorum ve bahçeye giriyorum ders işlenmediği için çoğu kişi dışarıda biraz sonra da öğle arası yemek molası verilecek ve ben içeri girip birkaç adım atınca arkadaşlarımı görüyorum ve tam ben girdikten beş dakika önce açıklanmış bir duyuru tablosu var .
-Öncelikle-
(Tabi ki tak diye seni yurt dışına göndermeyekler bu yüzden önce iki sınav yapıldı 1- genel kültür 2- English test 48 kişinin arasında 5. sınıflar yok 8. sınıflardan da 4 kişi gidecek . Bu sınavlara hasta girdiğim için öyle büyük bir umudum yoktu hiçbir şeye öyle umut dolu başlamam çünkü sonu kötü olduğunda aşırı üzüntü geliyor ardından bu da herkesi etkiler tabi ... Ben başta normal bir sınav gibi girdim ve İngilizce testi daha kolay gibi geldi . Bu sınavları ard arda yapmadılar . Ve ben eklemek isterim ki 1. dönem İngilizce ortalamam : 100)Bu tabloda benim ismim de yazıyor ve sınıf arkadaşlarım bana bunu söylüyorlar . Ben başta çok şaşırıyorum çünkü fazla böyle bir düşüncem yoktu . Ama normal olarak seviniyorum tabi .Sıralamada 7. sınıflar arasında 6. olmuşum , 16 kişi asil ; 10 kişi de yedek ... Sonra da sırayla olaylar devam ediyor gelecek bölümleri okumayı unutmayın ...
İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dream Now Is Real
ChickLitBenim gezi hikayem ... Sevgili günlük bugün aşırı sevinçliyim çünkü harikulade bir haber duydum ben yurtdışına gidiyorum !!!