<<3. Bölüm>>

52 3 2
                                    


Bölüm şarkımız : Teen Beach -Like me

İnsanlardan gelen görüşlerim de var bunları önce doğrudan olarak yazacağım daha sonra da kendimin düşüncelerini ekleyeceğim.
'23 Şubat '
Annem :
* Pelin ; ne zaman ne yapacağını bilir , sevdiklerini korur yalandan sevmez istemediği zaman ders çalışmaz ama zeki bir kızdır. Yan flütü ona ben alıştırdım aslında çünkü eskiden arada da olsa televizyindan yan flüt şarkıları açardım ve sesi kulağıma harika gelirdi ona da bu enstrümanın yan flüt olduğunu söylerdim ama çalmalısın diye bir baskı ya da zorlama hatta söz bile söylemedim ... Ama birkaç zaman sonra kendi arzusuyla çalmak istedi . Ortaokulda ilk müzik dersinde öğretmenleri yan flüt çalıyormuş ve "Bu enstrüman ne ?" diye sormuş ve tek Pelin cevap vermiş . Eve gelince bana da anlattı . Bende istersen müzik kursu alabilirsin dedim ... Onunla birlikte okula gidip öğretmeniyle konuştuk kabul etti henüz ne çalacağı belli değildi ama kendisine gönlünden geçeni çalmasını söyledik öğretmeni de sağolsun enstrümanlar hakkında çok yardımcı olmuş Pelin'e .

O da yan flütü seçti , yaklaşık 3 senedir ...

Kitap okumayı da çok sever ben gibi hatta bazen benden de çok okur . Bağlandığı kitaplar vardır diye düşünüyorum
(elbette 😅📖❤️)

'22 Şubat'
*Arkadaşım : Pelin'i severim komiklik yaptığımda bana hep gülen bir insan biz komediyiz zaten yaşamımız böyle , eskiye çeviremezler bizi

Onunla vakit geçirmek çok güzel hissettiriyor ama bir düşünün bakalım bu kadar güzel barıştırmak bir insanı ; kendine ait özel bir gücü , özelliği varmış gibi geliyor sanki bir süper kahraman hemde sadece benim süper kahramanım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onunla vakit geçirmek çok güzel hissettiriyor ama bir düşünün bakalım bu kadar güzel barıştırmak bir insanı ; kendine ait özel bir gücü , özelliği varmış gibi geliyor sanki bir süper kahraman hemde sadece benim süper kahramanım ...
SENİ SEVİYORUM ❤️😚
'22 Şubat'
* Matematik Öğretmenim: Pelin zeki bir kız ve çalışkan da soy ismi gibi . Ben onun matematik konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum ama bazen minik hatalar yüzünden sınavlarından birkaç yanlış çıkarıyor , üstüne çıkmaya çalışan bir sürü öğrencimiz var herkes savaş veriyor özellikle de Pelin'in bulunduğu sınıfta çalışkan olmayanlara yer yok zaten öğretmenleri de çok iyi anlatıyor . Güvendiğim ve iyi bir liseye gitmesini isteyeceğim insanlardan . Çok da kibar . Bazen de bu kötü sonuç çıkarır, çünkü bazı insanlar çok sessizdir ... Pelin de ilkokuldan geldiğinde böyleydi ama ben biraz açmaya çalıştım onu İnşallah 5. sınıftaki gibi atak olur ...

(Arkadaşlar sonunda şu son cümleden sonra telefonumun klavyesi düzeldi çünkü çok zorluk çekiyordum "yeterrrrrr !" diye bağırmama ramak kalmıştı ama şimdi kurtuldum çünkü çok yavaş siliyordu ve bastıktan 10 dakika sonra harfler gözüküyordu 😌
Ohh Be Dünya Varmış !!!)

Minik bir kitap tavsiyesi 👇🏻

Kendi düşüncelerimi diğer bölümde yazacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendi düşüncelerimi diğer bölümde yazacağım

sevgiyle kalın !!! 😚🖤

My Dream Now Is RealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin