<<27. Bölüm>>

3 1 2
                                    

3.Gün

Bugün de asıl bizim olayımız olan Gymnasio Empona'ya yani Rodos'da ki Erasmus projesi geçen okula gittik.

Rodos'u anlatan bir çekim izledik projeksiyon'dan daha sonra da başta programda olmayan ama Romanya'lıların kültür başkanı dairesinden biri geldiği için onlar da
Romanya'nın çevresini, özelliklerini, kültürlerini anlatan drone'la çekilmiş birkaç tarihi alanların,köprülerin, yeşilliklerin olduğu videoları izletdiler. Sonra Rodos'lu öğrenciler kendi Sirtaki danslarını yaptılar oda kemençe sesine çok benzer bir alet çalan müzisyen ya da müzik öğretmenileri vardı onlar da yanda sirtaki oynuyorlardı (Not: bizde yani benim sınıfımdan iki arkadaşım ve bir öğretmenimiz de onlara göstermek için son üç günde kendimizin hazırladığı bir zeybek oyunu yaptık ama öğretmenimiz kıyafete gerek yok dedi zaten çok hızlı oldu öğretmenleriniz isterse çıkıp oynayalım onlara da damat halayını öğretiriz dedi ama biz öğretmenimiz kıyafetesiz olmasın dedi ve bizde yapmadık açıkçası o sıcakta sınıftan sınıfa bir yandan da sınavlarımıza hazırlanırken verdiğimiz emeklere yazık oldu 🙃neyseki damat halayını da öğretmedik çünkü Sirtaki dedikleri şey damat halayıyla aynı.

Sonra orada kendi yemeklerinin olduğu açık büfe tarzı bir alan vardı isteyen istediği şeyi ordan alıp yedi. Sarma vardı desem hiç şaşırmazsınız bence hatta börek bike vardı(damak tadları ve yemekleri bizim yemek zevkinize yakın olduğu için çoğu yemekte olduğu gibi neyseki yemekte çok sorun çekmedik 😊)

Daha sonra bizi Yunan dili etkinliği için sınıflara yönlendirdiler orda da sınıflandırma yapmışlar girince bir sayı çekiyorsun ve oraya geçiyorsun yanında senin grubundan kimse yok 4 kişilik her grupta bir Rodos'lu bir Romanya'lı bir İtalyan vardı onların dillerinin yazımı ve okunuşu birbirinden farklı gözüktüğü için öğretmen orda bilgisiyardan hazırladığı öğretimleri gösteriyordu bende verilen kalemlerle yanlarına yazıyordum ve Rodos'lu öğrencilerden grubunda olanına kaçırdığım kelimeyi ve birbirine benzeynelri sordum sonra Âkos sordu yani herkes bir şeyler öğrenmek için uğraşıyordu (İtalyan kız çok sıcak bakmıyor galiba o bu işlere pek girişmedi) sonra da biraz bilinmesi gereken kelimelere geçtik en çok kullanilanlar ve bazı soru kalıpları teşekkürler, merhaba, evet, hayır tarzında ve birkaç tane daha...
Herkes yavaş yavaş giderken ben oradaki öğretmene Rodos'o gelmeden önce "Şu alabilir miyim? " sorusunun "Bara na Pazar nero" olup olmadığını sordum o da " Evet o" dedi işte birkaç soru da grubumuzla oluştu

Sonra da herkes toplanmayı bekliyordu bizde aşağıda okulun spor salonunu bulduk (gözümüzden kaçmaz ) orda Çağan'ın bir hentbol'cu olması ve benimde her yaz tutkuyla oynadığım can oyunundan hentbol topu bulmuş köylü tarzı yandaki boşlukta oynadık.

Bu arada Mr. President (ismi aklımıza böyle kazındı) Bora'ya attığın toplar çok sertti ki kendimi koruyabildiğim hatta o arada Bora'ya gol attığım için burdan kendimi tebrik ediyorum 😌🏆

Daha sonra yukarı çıktık bir baktık açık büfenin olduğu yerde masa tenisi varmış ee tabi gördüm benimkini bir koşu (maalesef benden önce Asil ve Bora kapmış) sırada beklemeye.Neyse önemli olan oynayıp oynamadığım

Sonra da otobüsle otele döndük odada biraz dinleniyorduk bilirsiniz yani telefonda takılmak
📱
💁

Sonra da öğretmenler bizi dışarı biraz gezmeye çıkardı.

My Dream Now Is RealHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin