(16) Part 2

613 29 0
                                    

Şimdi ölmek istemem. Bir kalbi sarmadan...

⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆

Annem geldi yandık.

"Bahadır hemen bir yere saklan. Banyoya saklan annem oraya çok girmez."

"Tamam."

Son anda kurtulmuştuk.

"Nasılsın kızım?"

"İyiyim anne erkenden gitmişsin?"

"Evet. Neyse az sonra gelicekler makine için."

Hayır Bahadır burda kesin makine yüzünden ağlayacağım oda duyucak. Hayır!!

"Hazırmısın? Ilgın?"

Doktora 'evet' diyip makinenin kablolarını taktıklar.

Ve başladı kendimi ne kadar sıksamda tutamadım. İşte yine hıckırarak ağlıyordum.

"Ilgın'ım sakin ol, biraz daha dayan."

Cevap verecek halde değildim. Yine yorgunluktan ölüyordum. Artık 50 dk olmuştu süreler.

Ben uyuyamam bir şekilde annemi gönderip Bahadır'ı çıkartmam gerek.
Ben bir hastayım bu kadar ekşın çok fazla.

"Anne bana Bahattin'i getirir misin? lütfen."

"Tamam kızım. Eve gidip getiririm."

İvitt gidiyor tamamdır. Herkez odanda çıktığında Bahadır' a seslendim. Geldi.
Kesin tipim kaymıştır. hayırr!

"Gittiler." Yorgun bir şekilde konuşuyordum.

"Ilgın bu çok kötü nasıl dayandın?" deyip yanıma oturdu. Üzgün bir hâli vardı. Hayır bana acımasını istemiyorum.

"Evet, dayandım işte. Boşver." Yarım ağız güldü. Biraz sessizlikten sonra ortamı neşelendirmeye çalıştı sanırım.

"Bahattin kim?"

"Oyuncak ayım."

"Sen bebek misin?" gülmeye başladı bu durumlara alışıktım.

"Evet, ben koca bir bebeğim oldu mu?"

Bir anda bozuldu. Nihahah.

"Hadi git sen yine yaklanmayalım. Yoksa annem seni yerr!"

Bir anda yanağımdan öpüp çıktı. Ayy! yanağımdan öptüü. Yanaktan öpmek sizin için hiçbir şey olsada bu Bahadır'dan geldii! tamam bayılıyorum hadi iyi geceler.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SA Kısa bir bölüm bugün yayımlamıcaktım yani devam edicektim ama yayımladım işte. vote and yorum PLZZ... 

∞ HASTA SEVGİLİM ∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin