Babam tuvaletten çıkmamız gerektiğini söyledi.Annem ile birlikte arkasından gittik.Annemin elinde bıçak babamın elinde silahı vardı.Karşı tezgahta bir kişi bekliyordu.Babam arkasından dolanarak adama yavaşça yaklaştı ve boynundan adamı kavradı.O sırada 2.bir kişi elinde silahla geldi.O sırada annem elinde silah olan adamın arkasından üzerine atladı ve boynuna bıçağı sapladı.Sonra 3. kişi geldi.Bir el ateş etti babam omuzundan vurulmuştu.Babam geri çekildi tezgahın arkasında saklandı.Annemde masanın altına girdi.Ben tek başıma koridorda kalmıştım.Babam tek el ateş ederek adamı alnın ortasından vurdu.Kolu kanıyordu.Annem masa örtüsünü alıp babamın kolunu sıkıca sardı.Mermi kolunu sıyırmıştı çok şükür...Annem babamı masaya uzandırdı ve ölen bütün adamların üzerlerini aradı.2 tabanca 2 tanede avcı tüfeği buldu.Onlarıda yanımıza aldık.Restorantın yanında market vardı.Annem markete göz atmaya gitti.Benide babama göz kulak olmam için restorantta bıraktı.Marketten dönünce annemin elinde pansuman aletleri vardı.Annem eskiden 1 sene hemşirelik yapmıştı.Babam ile kavga edince mesleğini bırakmak zorunda kalmıştı.Annem babamın kolunu ilk önce temizledi ve beni bakmamam için uyardı.Arkamı döndüğümde babamın koluna dikiş atılmıştı.Babamın ağrısı vardı.Bu yüz mimik hareketlerinden belli oluyordu.Babam arabayı bu halde kullanamazdı.Annem direksiyonun başına geçti ve marketten yağmaladığımız eşyalar ile tekrar yola koyulduk.