Karantina bölgesi...

124 9 0
                                    

Kuş cıvıltıları eşliğinde yolumuza devam ettik.Yaklaşık 10 dakika sonra İstanbul il sınırına gireceğimizi annem dile getirdi.Babam arabayı kullanabileceğini mırıldanıyordu.Annem direksiyon başından kalktı ve yan koltuğa geçti.Babamda direksiyon koltuğuna...İl sınırına girdik ve girdikten 5 kilometre sonra "KARANTİNA BÖLGESİ" yazılı bir tabela gördük ve tabela sağa dönmemizi söylüyordu.Sağa saptıktan 7-8 kilometre sonra dev bir gri renkte garaj kapısına benzer bir kapıyla karşılaştık.Babam arabayı solmuş bir ağacın yanına yanaştırdı ve Ruger marka silahıyla birlikte ağır adımlarla ilerledi.Gri kapıyı 2-3 kez yumrukladı ama kimse yok gibiydi...Babam kapının açık olduğunu gördü ve içeriye süzüldü.4-5 dakika sonra dalgın dalgın arabaya doğru yürümeye başladı.Anneme ve bana içeride kimsenin olmadığını söyledi.Çok sinirliydi.Annem babamı sakinleştirmeye çalışıyordu.Babam oradan geçen avcı tüfekli bir adam gördü.Hemen silahını doğrultarak ona doğru ilerlemeye başladı.Adam "Hop ahbap!Ne yapıyorsun?Ben buradan öylece geçiyordum.Erzağım yok!"dedi.Sonra arabaya doğru baktı.Annem ve beni gördükten sonra "Bir kampımız var.Ataşehir taraflarında...İsterseniz bize katılın."dedi.Babam adama "Pekala,bakalım...Önümüzden yürüyeceksin ve tüfeğini bize vereceksin."dedi.Adam "Tamam,sakin ol dostum."dedi ve arabamızıb önünden yürümeye başladı.Bizde arabayla onu takip ediyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AylaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin