Uzun zamandır yazamıyorum k.b
********
GENEL
Finn ile milli Mısır patlatırken noah, sophia ve jack televizyonda filmi açmak icin uğraşıyorlardı. Diğerleri ise koltuklarını yerlerini almıştı.
Millie;iç ses
Ben şimdi finn ile Mısır patlacam aq hiç romantik değil!! Uff birde bizimkiler beni rezil etti.
*mutfağa girerler ve..*
Finn; millie ben tencere buluyum sende Mısır ile yağ al masaya koy orda tencere döker ocağa koyarız okey?
Millie evet dermiş gibi kafasını salladı.
~millie malzemeleri alır ve masaya koyar bir an finn seslenecekken finn birden arkasından belirir. Millie direk korkar ve finn'e~
Millie:napıyorsun korktum 😟 yapma şöyle şeyler please!!
^finn güler ve..^
Finn: tamam yapmam ama mısır patlayacak yere ödün patladı mills
Millie: KOMİK Mİ?
*finn bir an millie yaklaşır ve tam öpecekken..*
Gaten; LAN..
Gaten; noluyor aqq
Gaten; ağağağağ
Gaten;siz sevgili misiniz??
Gaten; ship ship ship
Gaten; millie sucu finn varacan mxjxjxj
Gaten; BEN SAPIM cmjzjx
Gaten; bak moralim bozuldu
Gaten;pislikler :/
^böyle konuşmaya devam ederken finn^
Finn; abarttın kanka yeter siktin bizi söylerin ile..
Gaten; millie dikkat et!! Bu seni s*ker
Finn; birazdan benim bağırmamı ve dövmemi istemiyorsan SUS!!
Millie; gaten abarttın!!
Gaten; lan seni öpen biri birazdan yatarken s*ker. Tamam hadi gidiyorum bb
*gaten gülerek çıkar*
Finn&millie;
Mısır'ı patlattıktan sonra içeriye geçerler herkes alkışlayarak ve bağırarak çıkar. Ve bellidir gaten herkese söylediği. Millie utangaçlığından yanakları kızarır. Finn ise gülmemek için kendini zor tutar. Herkes oturur ve su şekilde otururlar; noah,caleb ve gaten bir büyük koltuğa. Sadie sophia bir koltuğa. Lilia ile jaeden bir yana.Millie ise ya maddie yanına oturacak jack ile finn yan yana yada finn ile oturacak jack ile maddie yan yana. Maddie sonra jack ile önemli bişey diyeceğini söyledi ama yalandı amaçı finn ile millie yan yana oturturmaktı. Finn ile millie yan yana oturdu. Finn çok mutluydu millie ise endişeli çünkü eğer ani bir tepki verirse finn ona ters bişey söyler ve ağlardı ve millie hiç ağlamayı hiç sevmiyor.
Film başlar ve......
===============
Bu bölüm bu kadar ❤️ geç geldiği için sorry :( .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fairy tale🌟/fillie
Literatura FemininaHer masalda kötü karakter vardır ama her masalda mutlu sonda vardır... millie&finn