YAZARDAN
Evet sevgili okuyucular, ben normalde bolum hatırlatması yapmazdım.Ama yapayım didim :)Eğer bu hikayem gerçekten tutulursa 2.sini çıkartmayı düşünüyorum. Ama tabi benimde bir okuyucu hedefim var .1K olmadan 2.sini çıkarmayı düşünmüyorum ayrıca size her bölümde bir kitap onermeyi düşünüyorum eğer isterseniz ve ya bu fikri beyenmezseniz mutlaka yorumlarda belirtin neyse İYİ OKUMALAR VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMMM^^" bölüm hatırlatması nı her zaman yapmm soliyim valla :)"
-------
Rehberlik odasına girdim ordan sarkan bir ağaçtan tutunarak aşa indim. Artık sokakta sadece ben vardım. Saat daha erkendi .Çünkü birinci derste asmıştım okulu .Rahatlamış bir şekilde sokakta yürürken , arkamdan kaba saba bir ses " Hey sen okul kaçkını napıyorsun burda?!"
***
Arkamdan gelen sese karsı biraz irkilsemde, arkamı dönme cesaretini topladım ve ilk önce kafamı sonrada bütün vücudumu o kişiye karşı çevirdim . Bu çocuğu tanımıyordum. Açık kahverengi saçları ve siyah denebilecek kadar koyu bakan gözleri vardı. Evet bu çocuğu tanımıyordum, zaten okuldaki herkesi tanıycam diye de bir şey yok dimi. Haa... okul dedim deil mi ? tabi benim üstün zekam sayesinde bu egosu tavan yapmış çocuğun bizim okulda olduğunu anlamış oldum. Aslınsa bana Müge Anlı 2 derler
ama neyse yeteneklerimin hepsinden bahse
tmiyeyim .Nazar felan değer sonra :))
****
He he ebru ondan dı canım lağn salak çocuğun okul formasında bizim arma var ya lan gerizekalı. Lan iç ses sen bi ses kes ( tamam vurmayın iģrençti biliyorum:)yaw .Bu gizemli anımın içinde ...nese argo kullanmayak . Dedim yha bu kaba saba ses yani tam anlamıyla borazan gibi sesi olan şahız bana yaklaştı ve sağ elini uzatarak " Merhaba okul kaçkını ben Can ". Biraz garimsedim bu ismi tamam ilk defa duymuyo deilim ama ilk defa Can isminde birini tanıyordum. Ben de ona sol elimi uzatarak sorusuna soruyla cevap verdim " Merhabayı anladım da okul kaçkını ? gerçi seninde benden bi farkın yok gibi " dedim tek kaşımı kaldırarak. Evet yani bence bu çocukta okuldan kaçmıştı yoksa bu saatte burda ne işi olsun ki ?! ZEKİ BEN ZEKA FIŞKIRIYO YAA S.S. :D. Yine o borazan sesiyle bana cevap verdi " o zaman ismini sölede bilelim küçük .Ayrıca benim senden baya bir farkım var ben senn gibi okuldan kaçmıyordum okula gidiyordum. Aa bu arada zekice, rehberlik odasından kaçmak haa ." dedi ve piç smile yaptı.Bu arada küçük mü? Haha bana küçük dedi salak s.s. Yhaa bu çocuğa gerçekten sinir oldum ama çok arkadaşca çıkıyordu sesi tabi küçük lafını ve egosunu saymazsak. Hani Baran a good boy demiştim ya lafımı geri alıyorum o söylediğimi unutun gitsin bence bu good boy baran olsa olsa bad boy olurdu zaten dimi .
****
Ve lafına devam etti ." Bu arada ismini hala sölemedin?" Aradan bi beş dk geçmiştiki ben de ona ismimi sölemiştim. Can talefon numaramı istiyordu. " neden ? " diye sordum ve " Çünkü seni hocaya söylemediğim için sen bana borçlusun . Bende senden telefon numaranı istiyorum çünkü isticeğim şeyi baya düşüncem ve aklıma geldiği sıradada seni arıycam ve isteğimi sölicem" Bİ DAKİKA ŞU AN BEYNİM YANDI :P
-------
O kisiliğe yani Can a telefon numaramı vermiştim ve aradan 7 saat geçmişti .Aysenur kafamda dikilmiş bana aptal aptal nasihatler nasihatlar hala çözemedim nese işte her neyse oyle vıdıvıdılıyordu herzamanki gibi."Yok ne başkalrına numaramı vermemeliymişim , yok ne blabla bla bla seyler olurmuş
Orayı gercekten dinlememistim.:p .Aysenuru susturduktan sonra esrayı aradım hala hastaymış ama yarın okula gelcekmiş. Sınıftakilere bulaştırmak için
:D.Aysenurla birlikte annemin bize getirdiği yemekleri yarım saat önce vakumlamış edebiyat ödevini yapıyorduk. Bu arada Baranın neden dışarda ve okulda farklı davrandını çözdüm (kendi çapımda) onada yazık benim egom everese çıktı havalarında okulda dışarda da ana kuzusu acıdım lan popi m gitmesin die böyle yapıo (bence). Neyse ayşenur eve gitmeye karar verince onu uğurladım ve kendimi yataģa attım.Sabah erken saatte kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyo ya girdim.Çiktımda saat 7 ydi. Okul formamı giyip ve biraz da tiwitter da takıldıktan sonra evden çıktım.Okula erken gelmiştim.ilk ders edebiyattı ee tabi akşam o yüzden yaptık o kadar ödevi dimi. Ebru uyku mod:on olmasına rağmen uyumadım çünkü baran her an gelebilirdi.Ama bn şuan esrayı düşünüyordum. Ki sınıfa esra geldi. Acaba ilk kime bulaştırsam dergibi burnunu çekerek sınıfa girdi.Pisliğğk yaa .ona ne oluyo lan burda bakışı attım yanıma oturdu.ve çok önemli bir şey dedi"yok bişi"AMAN TANRIM DİDİM ( tamm vurmayın pleaseee) ona malmısın bakışı attıktan sonrasınıfa baran girdi ve esrayı çağırdı herkez esranın baranla akraba olduğunu biliyordu.Ama esra hiç bir zaman bn bad girl um lağn triplerinde bulunmadı .Esra bnden izin isteyip sınıftan çıktı.
ESRANIN ANLATIMINDAN
Baran kesin yine saćmasapan bir şey için çagırmıştır beni.
"Efendim baran"
"Cidden o kız senin arkadaşın mı?"tamam kabul bu kadar saçma bi soru beklemiyordum.
"Evet nedenki?"
"Çunku fazlasıyla garip daha doğrusu mal" baya belirtili bir şekilde nefes iç cektim ayyy bıkmıştım artık baranın bu egolu tavırlarından herkesi küçük görmesinden tmm kuzenim olabilir ama bni de bir keresinde çok pis rezil etmişti.
Hatta babamlar sayesinde barışmak zorunda kalmıştım.
"Evet baran arkadaşım bu aralar garip davranmak pek moda da yoksa sen bilmiyomusun" dedim bana o meşur bos konuşma bakıslarını yolladı"GICIKtam anlamıyla hammaddesi az olan öküz ne beklersin TÜRK ERKEĞİ .
KİTAP ÖNERİSİ
★OKULUN İLK GÜNÜ
MELİKEVEVO mun kitabı
ÖPTÜM BEBEKLERİMM MUCKS:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gülümse
RomanceEbru daha 18 yaşında.Ego yığını zannettiği bir çocukla tanışıyor. Ama aslında hiç de öyle değil Baran.Baran ı en iyi tanıyan bilen Esra çünkü kuzenler.Bakalım Ebru da Esra kadar iyi tanıyabilecekmi Baran ı?