#55 Gdzie i jak ci się oświadczy?

757 18 11
                                    

Jughead-No więc jugii oświadczył ci się w ... Szkole ! Tak w szkole . To było na balu bożonarodzeniowym , tańczyliście a nagle ludzie zrobili wielkie kółko a w nim stałaś ty i Jughead  , wtedy wyją pierścionek i się oświadczył.

Archie-Przecież każdy wie że najlepsze zaręczyny są nad rzeką.
Archie zabrał cię na piknik pod gwiazdamy gdzie były wszędzie świeczki . Wtedy przed tobą uklękną i się oświadczył.

Kevin-Kevin oświadczył ci się dość nietypowo a w Pop 'sie.
Weszłaś do pop'sa i Zauważyłaś swoich przyjaciół, Archie trzymał kamęrę i wszystko nagrywał. Nie wiedziałaś co się dzieje ale zaraz podszedł do ciebie kevin i zapytał czy nie zostaniesz jego żoną.

Reggie-Kto by pomyślał że Reggie jak takim romantykiem ?
Oświadczył ci się podczas meczu w szkole .
A więc Reggie zaprosił Cię na mecz ,aż błagał żebyś przyszła .Po chwili siedzenia na trybunach zobaczyłaś że drużyna wybiega z szatni ...ale coś tu nie gra , Reggie zamiast piłki trzymał w ręku gitarę. Zagrał ci balladę o miłości ty do niego podbieglaś ,przytuliłaś a za nim się obejrzałaś Reggie klęczał z pierścionkiem w ręce.

Jason- Ten oto Rudy oświadczył ci sie na ślubie twojej kuzynki.
A więc przyszedł czas na rzucanie bukietem kwiatków, wszystkie nie mężadki zebrały sie w kułko.Ale zamiast rzucić bukietem ,panna młoda podeszła do ciebie i tobie go wręczyła ,po chwili zjawił się Jason z pierścionkiem zaręczynowyn i się oświadczył.

Sweet pea- No więc...Restauracja!
Co tu więcej mówić Sweet pea zapeosił twoich wszystkich bliskich ,nagle wszyscy ucichli i BUM!
Oświadczył się.

 Preferencje Riverdale 💙Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz