לילי אוונס ישבה על ערמת הספרים המאובקת ששכבה בפינת הספרייה
בדרך כלל היא הייתה מתנגדת בכל תוקף לצאת ממגורי הבנות לאחר כיבוי האורות ,אבל עכשיו נח לצדה הפתק שהיא קיבלה מאדון סקידוץ שבו נכתב במפורש שהיא מאושרת לצאת מהמועדון בשביל להשלים את העבודה שלה על "קסמי האורטקוס - ואיך הם משפיעים על עולם הקסמים כיום "
" הנני מתכבד להודיע כי העלמה אוונס רשאית לצאת חד פעמית באישורי לאחר שעת העוצר אל הספרייה להשלמת עבודת ההגשה שלה במקצועי " נאמר בפתק.
את העבודה שלה היא כבר גמרה לפני כשעה והחליטה לטייל קצת בין כותלי הספרייה. לילי קמה מן הכיסא המאולתר שלה והתמתחה באנחה קולנית.
הרגליים שלה נרדמו לאחר שלא הזיזה שום חלק בגופה מאז התיישבה ליד המדף המוזר ההוא שעמד רחוק משאר האגפים בספרייה. הספרים שמסביבה היו כל כך שונים ומסתוריים יותר משאר הספרים שבספריה.
ידייה רפרפו בעניין בין הכרכים שבמדף כשלפתע היא הרגישה מן עקצוץ כאשר חלפה מעבר לאחד הספרים.
משהו בתוכה זעק שאסור לה... אבל הסקרנות שלה הניעה אותה כמכושפת. היא החזיקה את הספר בחוזקה בין שתי ידיה ,הכריכה הייתה הרוסה והספר היה קרוע ומסמורטט. לילי התפלאה איך הוא לא התפורר לה מבין אצבעותיה.
היא החליקה אצבע אחת תחת הקפל של אחד הדפים ולאט לאט הפרידה בין שכבות הנייר ,עד שהתגלו לה שני דפים קרועים למראה הכתובים בכתב לא מובן
אולי חשבתם שהיא תוותר בנקודה שכזו - תניח שזהו ספר חסר משמעות ותחזור אל שגרת יומה...
אך טעיתם. אם הייתם מכירים את לילי אוונס, כבר הייתם יודעים שהיא לעולם לא מוותרת ובטח כשלפנייה תעלומה לא ברורה ומסתורית שכזו.
לפתע היא הבחינה בקולותיהם של זוג רגליים רצות במסדרון ,היא האזינה בלחץ כאשר הן נעלמו והתרחקו
ואז עוד פסיעות רגליים ,הפעם שלושה וגם אלה נבלעו...
לילי זעפה. היא קמה, שוכחת לחלוטין מהספר שבידיה והחלה לדהור לכוון שאליו הם נעלמו.
" איך הם מעיזים ? אסור לרוץ במסדרונות ! ועוד אחרי כיבוי אורות..." היא מלמלה לעצמה בכעס והגבירה את הקצב בניסיון להדביק אותם.
"הנה אתם!" היא רטנה כשמצאה את השלושה שעונים על הקיר ומתנשפים בכבדות.
"ג'יימס פוטר" היא קראה כדי לתפוס את צומת ליבו. היא הצליחה - כמובן.
"לילי ? מה... מה את עושה פה?... כלומר.. לא היית? טוב.. יודעת מה זה לא משנה כרגע - תחזרי מהר לחדר ,לפני שיתפסו אותך " הוא דיבר באנחות ,עוד מתנשף בבירור מן המרדף.
YOU ARE READING
הקונדסאים - ותעלומת ספר האופל
Fanfictionבחזרה לתקופה בה הכל היה פשוט יותר. כשאביו ואמו של הארי פוטר היו רק עוד שני תלמידים בבית הספר אבל משהו מתחיל להפר את השלווה. משהו שעלול לשנות את כל עולם הקסם לעד. ⚊⚊⚊⚊⚊ סהרסונים מתחילים להקיף את הוגוורטס לחשושים על עלייתו של העידן האפל מסתתרים בכל פי...