A BTS-el régi és jó barátság köt össze. Még a Rookie korszakukban találkoztatok mikor embereket toboroztak egy koncertjükhöz. Valahogy úgy hozta az élet, hogy tartotátok a kapcsolatot egymással és a bighit staff tagokkal együtt. Idő múlásával miután sikeresen leérettségiztél, és lett egy szakmád utad Koreába vezetett.
Sajnálatos módon nem tudod általában velük ünnepelni a születésnapjaikat, mivel turnéra esik vagy túl elfoglaltak. Úgy döntöttél, hogy most Hobi szülinapján megleped őt/őket. A Grammy díjátadóra mentek, majd pár napra rá volt Hoseok születésnapja. Mire megérkeztél a hotelbe Hoseok épp liveolt. A staff tagok elmondták kinek hol a szobája és, most Yoongin kívül mindenki Hobinál van. Benéztél Yoongi szobájába és láttad, hogy épp alszik. Odamentél legugoltál az ágy mellé és birizgálni kezted a haját. Picit mocorogni kezdet, majd kinyitotta a szemét. Rád nézett és elmosolyodott. Te is elmosolyodtál "Szép álmokat!"-megpusziltad a homlokát, majd ő lehunyta a szemét és vissza aludt. Kimentél a szobából és lassan Hobihoz indultál. Út közben bepattant az a gondolat a fejedbe, hogy más szemmel a kapcsolatod a tagokkal többnek tűnhet, de te úgy érzed mintha az öcséid lennének, hiába te vagy a fiatalabb mindig te vigyáztál rájuk.
Felemelted a fejed és a kiérkező tagokkal találtad szembe magad. Namjoon és Jin jött elől, utánuk Tae. Mutattad nekik, hogy legyenek csendbe. Mindenkit egyessével szorosan megöleltél. Ki jött Jimin is. Oda futott hozzád és jó szorosan megölelt, majd összeszorította az arcod "A mi szülinapjainkra miért nem jössz?"- durciskodott miközbe az arcodat nyomkodta. "Ohh igaz is!"- elengedte az arcod és berohant, hogy kirángassa Kookot. Kook értetlenkedett és miután becsukták az ajtót majdnem neki állt Jiminnel veszekedni, aztán a többiekre nézett akik rád mutattak. Amint meglátott odarohant és szorosan átölelve felemelt. Tagok közül Jungkook az aki tényleg egy nővér ként tekint rád és nagyon kötődik hozzád. Hosszú ideje nem láttátok már egymást. Letett, de még nem engedt el. A többiek is oda jöttek és így hatan ölelkeztetek.
Miután elengedted őket és megnyugtatad őket, főleg Kookot, hogy még beszélni fogtok J-hope szobájába indultál. Lassan benyitottál és ennyit hallottál "Mit hagytatok már itt?". Kinéztél az ajtófélfa mögül és Hoseok döbbenten rád nézett. Kitártad a karod és Hoseok azon nyomban felpattant, rohant oda, hogy megölelhessen. Míg szorosan ölelt az armyk a chaten kérdezgetni kezdték, hogy "Mi történt?" és "J-hope oppa hova lettél?". Hoseok oda rohant a telefonhoz és kicsit könnyes szemmel, meg egy hatalmas vigyorral az arcán így szólt "Armyk most mennem kell, máskor beszélünk!". Kikapcsolta a liveot és megint megölelt. Átnyújtottad neki az ajándékod és egy üveg vörös bort, meg két poharat. Kibontotta az ajándékod aminek hihetetlenül örült. Kibontottátok a bort és egy órán át beszélgettetek. Hoseok a fáradság és a bor hatására bealudt. Nagy nehezen berektad az ágyába és megpuszilva a homlokát így szóltál "Boldog szülinapot én Hope-om!". Majd te is a szobádba mentél és próbáltál aludni valamicskét. Bejött a BTS managere, hogy ő is köszönthessen. Itt az alvás terve megdőlt és vele is beszéltél egy órát.
Reggel a tagokkal és a staffal együtt indultatok vissza Koreába...To be continued...
KAMU SEDANG MEMBACA
Imagine | BTS
Fiksi PenggemarImagine; bármi ami eszembe jutt, azt történetbe foglalom. Gondolod nézz bele!♡