Capitolul 1

5 0 0
                                    

Bună , eu sunt Ayla , o fată obijnuită de 17 ani .. m-am mutat recent la un alt liceu din orasul in care m-am mutat ... sunt putin cam dezamagită si am puține emoții .. scoală nouă , colegi noi , profesori noi .. dar nu am ce să fac ...

08:10
-Bun , sunt chiar in fața liceului , am ceva emoții , dezavantajul meu este că sunt super timidă ...
Gata , o sa intru ... acum trebuie să caut clasa unde voi învăța ... off .. liceul asta este foarte FOARTE mare ... o să-mi ia ceva ..
          -"10 ani mai tarziu"-
Pff , insfarsit am găsit clasa ... ahh , sunt chiar in fața usii , se pare că anul ăsta voi fii clasa a 11-F ...
Bun , am intrat , se pare că nu sunt prea mulți copii in clasa , mie imi convine :) mă rog , acum trebuie să-mi caut un loc unde o sa stau ..
Nu am intrat bine in clasa că o fată pe nume Mikka mă întămpină cu entuziasm si imi propune să stau cu ea în banca , am zis "ok, de ce nu ..".   M-am asezat insfarsit la locul meu , în fața mea stăteau doua fete care aparent s-au purtat frumos cu mine .. pe una dintre ele o cheama Hykaya , o fată brunetă , inaltă si retrasă , iar pe cealaltă o cheama Nyggys , o fată blondă , scundă si super de treabă , deja imi place aici .. m-am imprietenit destul de repede cu ele si ne-am decis sa rămânem după ore să mergem intr-un parc să ne cunoaștem mai bine !

13:50
-Însfârșit s-au terminat orele și am mers in parc , am făcut schimb de numere si am aflat că lor le place mult să înoate , mai mult chiar Hykayei ii place extrem de mult să inoate .. la fel si mie , asa ca am decis ca sâmbătă să mergem la o piscină să inotăm si să mai bârfim si noi :)

✌🏻 Amintirea Trecutului Prezent ✌🏻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum