Capitolul 6

1 0 0
                                    

Au trecut 3 luni de la moartea bunicii mele , relația mea cu Ryyn este super , săptămâna viitoare termin clasa a 11-a , în vacanța asta de vară mă duc cu Ryyn la mare o saptamână , o sa fie super tare .
Hykaya si-a făcut si ea un prieten de o luna .
Nyggys este tot la fel :) .
Mikka însă se mută de la liceul nostru .. și din oraș la inceputul clasei a 12-a ... incă încerc să mă abijnuiesc cu asta ... ma rog , încercăm toți să profităm de timpul care a mai rămas .

Astăzi , când am ajuns în clasă , Ryyn m-a chemat pe holul scolii pentru a-mi spune ceva important ..
            *dialog*
-Ryyn: Ayla , eu , nu știu cum să-ți spun ..
-Eu: S-a întâmplat ceva ?
-Ryyn: Nu ... adică da ... nu stiu cum să-ți spun !
-Eu: Calmează-te omule , spune-mi ce te macină , voi înțelege orice ar fii și te sprijin ! Deci bagă !
-Ryyn: Păi .. părinții mei vor să mă inscriu in ultimul an de liceu la Academia Soprtiva .. ca sa fim siguri că voi intra acolo dupa absolvire !
-Eu: Asta este minunat !
-Ryyn: Ba nu , academia asta este în SUA !
-Eu: SUA ?
-Ryyn: Da...
-Eu: Păi , nu am să te constrâng sau sa te fac sa te simți naspa , o sa te sustin oriunde ai fii tu !
-Ryyn: Mulțumesc !

În acel moment am stiut că o să se termine relația noastră ... dar daca asta era alegerea lui ... nu mă puteam împotrivii , bineințeles că am luat-o la fugă si am început să plâng .. nu am vrut ca el sa ma vada asa ... nu voiam sa se simta aiurea !

~doua luni mai târziu~

Vacanța asta a trecut foarte repede , dar , am profitat de ea la maxim ... acum Mikka si Ryyn trebuie sa plece ... nu stiu cum ma voi descurca ...  Dar o sa incerc sa terc peste , asta este ultima oara cand ii vad !

✌🏻 Amintirea Trecutului Prezent ✌🏻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum