Well , acum sunt in anul 2 la facultate , am reusit sa trec peste faza că Ryyn nu mai este lângă mine , nu am mai vorbit cu el de două săptămâni , cred că si-a găsit pe alt cineva .. oricum nu am ce face ...
Hykaya si Nyggys sunt cu mine la facultate , au fost mereu langa mine si le sunt recunoscatoare ... Shun este si el la facultate , boboc insă , Ika a aflat până la urmă ca bunica nu mai este .. a suferit puțin dar i-a trecut ..Astăzi a fost o zii foarte plictisitoare , Hykaya si Nyggys au spus că au o surpriză pentru mine , dar numai diseara pot sa văd ce este ... oare ce va fii ? Probabil un costum de inot sau bilete la film , well am decis sa dorm puțin pentru a avea energie diseara !
18:30
-Hykaya: AYLA , AYLAAA UNDE EȘTI ?
-Eu: Sunt aici , mulțumesc că m-ai trezit așa grațios !
-Hykaya: Hai mai taci , imbracă-te frumos si vin-o repede în fața căminului !
-Eu: Bine..M-am îmbrăcat si am coborât în fața căminului , insă , nu era nimeni acolo , oare sa fie vreo glumă ?
Bine , mă voi întoarce spre usa si voi merge inapoi in camera mea
În momentul în care m-am intors , în fața mea văd pe cineva , care ține un buchet de flori în dreptul feței . *Dialog*-Eu: Shun tu esti ?
-Hykaya: Nup , nu e Shun , e alt cineva !
-Eu: Hmm , STAI , am mai văzut brățara asta , STAI , RYYN TU EȘTI ???
-Ryyn: Tadaaa :)
-Eu: Nu creddd , vin-o aici !!! Mi-a fost super dor de tine , să nu mai pleci niciodata !
-Ryyn: Chiar daca plec te voi lua cu mine ! Si mie mi-a fost dor de tine ,
-Eu: Intr-o perioadă crezuse-m că ti-ai găsit pe alt cineva ...
-Ryyn: Esti nebuna ? Nici o fata nu se compara cu tine , te iubesc !
-Eu: Si eu te iubesc ! (Atunci mi-a venit să plâng super rău)
-Ryyn: E hai , nu mai plânge , nu mai plec nicăieri !
-Eu: Nici nu te mai lăsam vreodata !Sunt Hykaya , ăștia doi au terminat facultățile la care erau , Ryyn si-a făcut însfârșit curaj s-o ceara pe Ayla în căsătorie , bineinteles ca ea a acceptat , s-au mutat amandoi si sunt fericiți în prezent . Nyggys lucrează la un club de innot , Mikka a revenit in oras si deocamdata nu lucreaza nicaieri , eu sunt împreună cu Shun , si amândoi suntem nasii de casatorie a lui Ryyn si Ayla !
CITEȘTI
✌🏻 Amintirea Trecutului Prezent ✌🏻
FanfictionO fată pe nume Ayla trece prin multe încercări grele intr-un fel , dar , Ryyn este mereu lânga ea ! Oare totul se v-a sfârșii bine ?