Capitolul 4

1 0 0
                                    

07:30
-Well , m-am trezit , din pacate este ziua mea de naștere , fac 18 ani ... insă nu prea imi pasă , sincer .
08:10
-Am ajuns la scoala , se pare că nimeni nu știe nimic.. eram destul de deprimată .. toți stiau de ce așa că nu am primit nici un fel de întrebare , Ryyn văzându-mă a venit si m-a luat in brațe , Hykaya , Mikka si Nyggys la fel .
-Orele au început , nu aveam chef de nimic asa ca mi-am lasat capul greoi pe masă si mi-am băgat căștile în urechi .  *dialog intre prieteni*

-Hykaya: Săraca , astăzi este și ziua ei ..
-Toți: CEEE ?!
-Ryyn: de unde știi ?
-Hykaya: Am auzit-o cand vorbea cu mama ei , spunde ca nu-si doreste absolut nimic și că vrea doar să stea liniștită .
-Nyggys: Oameni buni , nu se poate , trebuie să facem ceva !
-Mikka: Bine, dar ce anume ?
-Hykaya: Prieteni , cred că am o idee , ea iubeste să inoate , hai să o ducem undeva , fără să bănuiască nimic , Ryyn ne bazam pe tine să faci asta !
-Ryyn: Chiar crezi ca este o idee buna ? Bunica ei tocmai ce s-a dus , varul ei este in spital .. adică..
-Hykaya: Odată mi-a spus că iubește să stea în apă , orice ar fii !
Nyggys: Atunci așa facem !

-Apoi imi ridic capul greoi , fără să bănuiesc nimic , le-am cerut scuze si le-am spus ca ma duc acasa ..

14:20
-Am ajuns acasa , m-am pus in pat , mi-am băgat căștile în urechi , am dat muzica la maxim si am inceput să plâng , noroc ca mama era cu mine acasă..

17:30
-Fără să știu Ryyn era in fața casei , , i-a cerut permisiunea mamei de a intra si a venit la mine .. nici nu am auzit când s-a deschis ușa , oricum aveam ochii închiși .. dintr-o dată simt o mână cum mă atince ușor , eu crezând că este mama am spus "Mamă , te rog lasă-mă !" , fără să deschid ochii , am dat muzica mai incet în caz ca imi va spune ceva , apoi dintr-o data aud vocea lui Ryyn.     *dialog*

-Ryyn: La mulți ani , frumoaso !
(Eu mă ridic brusc din pat)
-Eu: Poftim ? De unde ai știut că este ziua mea ?
-Ryyn: Hykaya!
-Eu: Îmi pare rău pentru că nu ti-am spus dar ..
-Ryyn: Shht , dacă vrei să te revanșezi vin-o cu mine ! Nu vreau sa aud vreun refuz !
-Eu: Bine dar...
-Ryyn: nici un "darr" , acum voi iesii din camera , inbracă-te repede si hai să mergem !
-Eu: Bine...

Ryyn o rugase pe mama să-mi pregătească costumul de baie suptil , fara sa banuiesc .
Mama i-a mulțumit in numele meu si i-a spus ca ii pare bine ca el este prietenul meu !
Well , eram gata , in cele din urmă am plecat .
Nu aveam nici cea mai mică idee unde vom merge . Apoi Ryyn mi-a cerut să inchid ochii si să ii promit ca nu-i voi deschide până nu-mi v-a spune el ! Am spus "ok"
Cred că am mers 10 minute continuu
          *dialog*

-Eu: Mai avem ?
-Ryyn: Încă puțin !

-Ryyn: Bun , am anuns , ești gata?
-Eu: Da..
-Ryyn: atunci deschide ochii
  -Eram în fața unei piscine umplute cu petale de trandafir , nu mai stiam ce sa zic , am făcut ochii mari si mă uitam în jur .
    *dialog*

-Toți: LA MULȚI ANI AYLA , TE IUBIM ENORM!
-Eu: Vă mulțumesc din suflet !
-Nyggysa: Hai în apă !!!
-Eu: Da .. dar nu mi-am luat costumul de înot !
-Ryyn: Nu-i nimic , l-am luat eu !
-Eu: Serios ??? Mulțumes mult !!!

M-am schimbat imediat si m-am dus ca un glonț în apă ! Era așa liniștitor ... apoi au intrat si ceilalti în apă .. pentru un moment uitase-m de toate necazurile mele ! Apoi Ryyn îmi propune să ne intrecem , eu i-am confirmat si ne-am pus la capatul piscinei si asteptam semnalul lui Nyggys !
-Am intrat în apă , eram pe la jumatatea piscinei , apoi dintr-o dată văd pe cineva cunoscut și mă opresc brusc ... Era Shun , ceilalti nu-l observase-ră așa că erau nedumeriți de ce m-am oprit , i-am cerut scuze lui Ryyn și apoi l-am văzut pe Shun cum se pregătea să sară si el în apă .
      *dialog*
-Shun: La mulți ani draga mea verișoară!
-Eu: Mulțumesc mult !
-Shun: Un bărbat vrea să te vadă !
-Ryyn: Ce bărbat ?
-Shun: Vei vedea !
-Shun: UNCHIULE JOHN , INTRĂ !
-Eu: J... John ?

Apoi il văd cum intră si el brusc in sala unde se afla piscina . Era tatăl meu !

-Eu: Tată ? Ce cauți tu aici ?
-Tata: La mulți ani draga mea !
-Eu: Da .. bine ... Mulțumesc !
-Ryyn: S-a întâmplat ceva ?
-Shun: Vin-o , îți povestesc eu!
-Ryyn: Bine...

-Ryyn: Deci , care-i treaba ?
-Shun: Inainte de asta , vreau sa imi promiti că după ce vei auzii ce am se spus , nu o sa iti faci o impresie proasta despre ei !
-Ryyn: Sigur că nu , ce vorbe sunt astea ? O iubesc mult pe Ayla !
-Shun: Bine , acum 4 ani Ayla era internata în spital , tatăl ei i-a spus că se mută cu amanta si cu fiica ei și că nu știe dacă o să se mai întâlnescă ! Apoi a plecat fără a se uita inapoi , nu a mai sunat-o , a blocat-o pe toate retelele de socializare , ai-a schimbat numarul de telefon .. Ayla era distrusă , și-a găsit alinarea în apă , de aceea mereu când este tristă ea înoată , eu cu mama ei am aflat recent de la ea , nu a vrut să suferim , asa că a ținut numai pentru ea pentru a nu o supara si mai mult pe mama ei ! Ea chiar este specială !
-Ryyn: Da, chiar este ! Acum m-ai făcut s-o iubesc  si sa o respect de 4 ori mai mult !
-Shun: Hai să mergem !

Hykaya: Hei ,ce ati stat atat ? Tatăl ei a plecat ! Nu aveți idee ce urat i-a vorbit !
Shun/Ryyn: Cee ? Ce i-a spus ?
Kykaya: "Ești o nemulțumită nerușinată ! după ce că vin la tine faci figuri ? Gata a fost ultima oara ! La revedere !
-Ayla nu l-a ascultat nici putin , s-a băgat cu capul sub apă și a inceput să înoate ... se pare că nu am reușit să-i facem o petrecere de nastere reusita !
-Ryyn: Măcar am încercat , însă sunt ingrijorat pentru ea ! Unde este acum ?
-Nyggys: Nu e aici !
-Toți: CEE?!
  Și au început să mă caute peste tot ! Eu mă dusesem să iau niște șervețele .. dar nu am spus nimănui ..
Am luat șervețelele si m-am întors inapoi la piscină insă ei nu erau acolo ..
-Eu: Cred că au plecat ... cred că ar trebuii să fac si eu la fel ..
Apoi îl văd pe Ryyn cum se apropie incet de mine ..
-Ryyn: Unde ai fost ?
-Eu: Păi.. am luat niște șervețele..
-Ryyn: Ești bine ?
-Eu: Da.. presupun..
-Ryyn: De ce nu mi-ai spus ?
-Eu: Nu vreau să te incarc cu problemele mele .. oricum ce s-a intamplat cu tata .. e in trecut ...
-Ryyn: Niciodata nu o sa ma deranjeze că vorbești cu mine și orice problemă ai te rog să-mi spui !
-Eu: Mulțumesc , nu știu ce mă faceam fără tine!
-Nyggys: Ayla aici erai ? Hykaya si Shun te caută ca nebunii !
-Eu: Imi pare rău !
-Nyggys: Mai taci !
-Mikka: La mulți ani Ayla ?
-Eu: Mikka ???
(Ne-am luat în brațe)

23:30

-Eu: Vă mulțumesc din suflet pentru tot ! Acum trebuie să plec .. mâine are loc înmormântarea bunicii .. incă o dată vă mulțumesc , mai ales ție Ryyn !
-Ryyn: Te iubesc !
-Eu: Si eu mult !
-Nyggys: CEEE DRAGUUTTT!!!
-Hykaya: Taci Nyggys, nu-i deranja ! :)
-Mikka: Hai Ayla , vrei să venim cu tine mâine ?
-Eu: Nu-i nevoie , merg acolo destul de dimineață , adică pe la 4 mă trezesc , mă pregătesc si apoi plec .. inmormântarea are loc la 06:30 dimineața .. oricum ne vedem la școală !
-Hykaya: Cred că ar fii mai bine să rămâi acasă mâine !
-Eu: Este în regulă! Acum voi pleca , mama mă așteaptă afară , vă mulțumesc , ne vedem !

✌🏻 Amintirea Trecutului Prezent ✌🏻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum