Szybko!

3K 156 7
                                    

Co ty tu robisz? - Zapytałam lekko zaskoczona.

Ah, była lekka sprzeczka (ta jasne) z Biedrą, więc uciekłem od niej ale po drodze zobaczyłem że jesteś na zewnątrz więc postanowiłem wpaść. - mówił odwracając wzrok.

Stało się coś że aż tak się "pokłóciliście"? - ZNÓW zapytałam

Tak jakby. Opowiem Ci wszystko.-powiedział po czym usiadł koło mnie.

Usiadłam bliżej niego i przykryłam go kocem.

-A wiec chyba wiesz ze Biedry nie było z miesiąc nie?

-No tak, i co?

- Po prostu. Nagle znika na miesiąc i nikt nie wie co się z nią dzieje a dziś jak gdyby nigdy nic przychodzi na patrol i nawet nie chce mi powiedzieć o co chodzi! Ughh denerwują mnie te tajemnice. Nikt mi nie ufa..

- Uh.. Może to coś osobistego?

- Jednak jesteśmy przyjaciółmi i powinna mi to powiedzieć! Ja jej mówię wszystko. No prawie.

Co robić co robić?! Chyba nie mam wyjścia i muszę mu powiedzieć prawdę. Kłamać nie będę bo każdy dobrze wie że nie potrafię kłamać.. Dobra. Nie mam wyboru.

- Umm, kocie coś mi się przypomniało. Poczekaj chwilkę.. - Powiedziałam i szybko zbiegłam do swojego pokoju.
Wzięłam kartke i zaczęłam pisać wiadomość dla niego.

Weszłam po stopniach do Chata.
- Biedronka tu była i kazała mi to przekazać..

- Biedronka? Dlaczego tobie?

- Jakby to ująć.. Emm. Jesteśmy przyjaciółkami!

- Eh, no w porządku. Ale co to za wiadomość?

- Nie wiem, sam sprawdź.

Rozłożył kartkę i czym prędzej pobiegł w stronę Wierzy Eiffla.

-Muszę się spieszyć. TIKKI KROPKUJ!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Usiadłam na naszym dachu i czekałam na tego dachowca. Na szczęście zdążyłam przed nim.
Wpatrując się tak w niebo usłyszałam ze ktoś siada obok mnie.

- Co chciałaś mi powiedzieć? - powiedział zimnym głosem chat.

Zaraz nadejdzie ta chwila..

- Chciałam powiedzieć Ci dlaczego tak naprawdę mnie nie było przez ten cały miesiąc.

- A więc mów. - Powiedział szybko patrząc w ziemię.

- Nie było mnie ponieważ..

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Yoo, ludzie. Macie rozdział może nie jest jakiś idealny ale wena mnie naszła i postanowiłam coś nabazgrać.
Rozdziały nie będą pewnie jakoś regularnie a nie chce obiecywać że będą bo nie wiadomo co się zdarzy ale jak będzie to będzie. Wiem to nie ma sensu ale cóż poradzić 😂

No. Mam nadzieję że do zobaczenia wkrótce 😜

Miraculum | MariChat Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz