2.

17.8K 533 75
                                    

Verhetetlenek👅❤️ csoport üzenetet küldött önnek.

Cole Wolf
Gyerekeeeekkkk
Geci
Baj van
Baj
Kurva nagy

Nicki Ginger
Mi tortent kicsim???

Christopher Clain
Nem lesz megtartva a buli tesoo?

Cole Wolf
Meghalt.
Jenna
Jennaaaa meghaaalllttgjjzjzj

Brian Stone
Ez rossz vicc teso

Nicki Ginger
Nem
Este meg besselem veleeee
Nem halhatott megggg
Kurvaaaaa szaaar poeeen coleeee
Nem vagy viccesss

Victoria Austin
Nem vagy vicces wolf
Kurvara nem

Cole Wolf
Szerintetek viccnek szantam? Gyertek at
Mindd
Most!!!!!

Christopher Clain
Oke mindjart ottvagzunk

Victoria Austin szemszöge

- Nem halhatott meg! - zokogtam a legjobb barátnőm karjába Colenak a lakásában.

- Hogy halt meg? Én este beszéltem vele minden jó volt felhivtam, hogy jöjjön el a buliba de nem jött aztán kinyomott.- könnyezett Nickinek is a szeme.

- Állítólag tragikus baleset. Beleesett a konyhájukban a kések közé és egy a fejébe állt. - mondta monoton hangon Cole. A hangja úgy hangzott, mint aki maga sem hiszi el azt ami történt. Senki nem hitte volna igazából. Mindenki tudta, hogy Jenna volt az a lány, aki mindig a lába elé figyelt egy heg nem volt a térdén, tudtuk, hogy csak úgy sose esne bele a kések közé.

- Te ezt elhiszed? - kérdeztem meg tőle, hisz mégis ő ismerte köztünk a legjobban. Gyerekkoruk óta ismerték egymást, szinte már testvérek voltak és attól függetlenül,hogy most próbál erősnek tűnni mindannyian tudjuk, hogy ő esett szét a legjobban.

- Nem tudom mint higgyek. - válaszolta idegesen.

- Úristen, ne szőjjetek ebbe az egészbe összeesküvéseket. Baleset volt. Kész. Most az a legfontosabb, hogy mindannyian meggyászoljuk. Ő sem akarná, hogy miatta itt szomorkodjunk. Kétségbe esettek vagytok. Én is. De össze kell szednünk magunkat ahogy Jenna is akarná. - csókolta meg Nicki Colet és összeszedte a csapatot. Igaza volt. Nem kell beleképzelni semmit a dologba. Jenna sem akarná.

Felelsz vagy mersz?Where stories live. Discover now