3.

12.5K 461 54
                                    

Nicki Ginger szemszöge

Hihetetlen a tudat, hogy az egyik legjobb barátnőm halott. Sose gondoltam volna, hogy ilyen velünk történhet meg. Arra gondolni, hogy mától nem megyünk minden hónapba moziba, nem tartunk filmes estét, arra gondolni, hogy több emléket nem gyárthatunk. A tudat a legrosszabb.
Éppen ezen gondolkoztam amikor felvillant a telefonom.

Unknown
Ő sem akarná?

Me
Mi? Tekivagy?

Unknown
Ő sem akarná?

Me
Nem ertem mirol beszelsz

Unknown
A szabályok egyszerűek.
Nem csinálod meg a feladatot meghalsz.
Hazudsz meghalsz.
Csalni próbálsz meghalsz.
Mondj igazat, tedd amit kérek, túléled.

Unknown
Felelsz vagy mersz?

Me
Te beteg vagyxdddd fogadunk Chris te szorakozol

Me
Felelek szo?😂

Unknown
Mondd csak, igaz az, hogy féltékeny voltál Jenna, és Cole szoros kapcsolatára?

Me
Dehogyvoltam
Akit vinni tudjak vigyek de Cole nemcsalt vna meg engem

Unknown
Ezzel nyugtatod magad?

Me
Mar tenyleg nem vicces sracok

Ezzel a mondatommal zártam le a beszélgetést, és kezdeményeztem videóhívást a Verhetetlenek❤️👅 csoportban.
- Sziosztok! - mosolyogtam bele a telefonba miközben megigazítottam vörös fürtjeimet.

- Hali! - csatlakozott a híváshoz Brian, Cole, és Chris.

- Mizujs? - kérdeztem tőlük mire mindenkitől egy halk ,,semmit" kaptam vissza.
- Halálra unom magam emberek! - hisztiztem volna nekik ha Chris nem csitít le egy másodperc alatt.

- Sssshh Ginger! Trónok harcát nézek! Most kezdtem el a legutolsó részét és már repülnek mondenhol a fejek. - mondta ezt a mondatot végig mosolyogva Chris, mintha éppen azt közölte volna, hogy süt a nap. Talán ő viselte a legjobban Jenna halálát. Igaz, Jenna és Chris sose voltak igazán jó viszonyban, hisz az anyja Jenna apjával él együtt.
Ebben a pillanatban csipogott egyet a telefonom,hogy valaki írt nekem.

Unknown
Viccesnek tényleg nem vicces. Legalábbis számodra.

- Halljátok baszki! - szólaltam meg, mire Chris megint el akart csitítani de tájékoztattam, hogy ha még egy hangot kiad végleg elbúcsúzhat a neki legkedvesebb testrészétől. - Sőt amúgy, egyáltalán nem vicces amit csinálsz. - mondtam neki lenézően.

- Nem tudom miről beszélsz. - mondta chipset rágcsálva.

- Az üzenetekről Chris, az üzenetekről. - mondtam neki szemrehányóan,de mintha lepergett volna róla egyfolytába azt hajtogatta, hogy semmi köze semmilyen üzenethez.

- Akkor ki a geci küldene ilyen üzeneteket? - kérdeztem felháborodva.

-Milyen üzeneteket küld? - kérdezte Brian és Cole akik eddig csendben hallgatták a történéseket.

- Felelsz vagy merszezni akart. Az volt a legfurább,hogy Jennáról kérdezett. Ezért gondoltam, hogy valami span lehet,hisz ki az aki még tudja?! - kérdeztem valószinűleg magamtól, hiszen a többiek nem válaszoltak csak a hátam mögé néztek.

- Nicki, bármi van ne né... - megszakadt a vonal. Visszaakartam őket hívni viszont elment az internet.

Mivel már 11 óra volt elmentem fürdeni.
23:37
Kimásztam nagy nehezen a fürdőkádból és átöltöztem.
23:48

Éppen másztam volna be az ágyba amikor észrevettem,hogy a telefonom az ágy alatt van.
23:59
Lehajoltam a telefonomért,hogy felvegyem és végre lepihenhessek de abban a pillanatban mintha valaki beleverte volna a fejemet a parkettába.
00:00

Felelsz vagy mersz?Where stories live. Discover now