5.

8.6K 362 101
                                    

Vér.

Vér.

Vér.

A földön feküdt. A fejéből ömlött a vér.

Lesokkoltam. Akkor fogtam fel igazán a helyzet súlyosságát amikor tíz másodperc után is ott álltam és néztem előre.
Amikor feleszméltem leordítottam Nicki anyjának, hogy azonnal hívjon mentőt, mert a lánya összeesett és rengeteg a vér.
Gyorsan odafutottam Nickihez megnézni,hogy lélegzik - e.

Lélegzett.

Ebben a pillanatba sietett be idegesen Nicki anyja.

- Istenem! - kiáltott fel megrémülve, amikor megpillantotta a lányát. A lányát, aki ki tudja meddig él még, ha ezeknek a mentősöknek ennyire nem sietős a dolog. - Mi a frász történt? - futott ide hozzám, mivel itt ültem Nicki mellett.

- Fogalmam sin... - a mondatot már nem tudtam végigmondani, hisz csöngettek. Nicki anyja szélsebesen robogott le a lépcsőn, a másik pillanatban pedig pedig a mentősöket láttam meg az ajtóban.
Szinte rögtön elszakítottak Nickitől és innentől már csak Isten dönti el, túl éli - e vagy sem.

••••

- Tehát ha jól értem, ti láttátok, hogy ott van valaki mögötte és mindegyikőtök nyugodtan feküdt az ágyába tovább Chrissen kívül? - kérdezte idegesen fel - alá járkálva Victoria miután mindannyian átjöttek hozzám és elmeséltük az egész sztorit Briannel. - Főleg azok után ami Jennával történt? - folytatta a kioktatását, de én csak a kanapén ültem és a kezembe temettem a fejemet.

- Már mindegy ezen kattogni, megtörtént, most csak az a fontos, hogy Nicki jól legyen. - próbált pozitív maradni Cole. De engem nem hagyott nyugodni egy gondolat.

- Figyeljetek... lehet, hogy paranoiás vagyok, de Jenna Nickivel beszélt utoljára, Nicki meg velem. - tartottam egy kis szünetet és lehunytam egy másodpercre a szememet. - Szerintem én leszek a következő. - mindenki értetlenül nézett rám. - Ne mondjátok már, hogy ti elhiszitek, hogy Jenna csak úgy beleesett a késekbe. Jenna, akit egyikőnk se látott még csak megbotlani se. Ne haragudjatok, de én ezt nem hiszem el. - pattantam fel és indultam ki az ajtón indulatból. Brian jött utánam. - Te hiszel nekem? - kérdeztem tőle miközben sétáltunk a kórház felé.

- Őszintén nem tudom... Csak azt tudom, hogy Nicki mögött állt valaki, és az kurvára nem az anyja volt. - mondta Brian.

••••

Megpillantottuk a kórházat és gyorsítottunk a lépteinken. A recepcióhoz érve elkértük Nicki szobájának a számát, amit sikeresen könyörögtünk ki, hiszen csak családtagok mehettek volna be.

Az anyukája éppen most jött ki az ajtón, köszöntünk neki és gyorsan siettünk be a szobába.
Amit láttunk hihetetlen volt.

A lélegeztető gép zsinórja folytogatta Nickit. Senki nem volt mellette.

Brian azonnal odaszaladt, de én lesokkoltam.
Nem tudta leszedni a zsinórt. Éppen elindultam felé amikor Nicki nyöszörögve mondta:

- Igazat mondj... - és vált üressé a tekintete.


Sajnálom, hogy nem volt sokáig rész de már sietek a kovetkezovel✌🏽ha valamin javitsak irjatok le.🙄Kinek melyik a kedvenc resze?

Felelsz vagy mersz?Where stories live. Discover now