Odajött hozzám Lay és elkezdett vizsgálni.
-Milyen érzés volt?-kérdezte Suho aggódva.
-Hát... Őszintén? Nem éreztem semmit. - mondtam majd meglepődve egymásra néztek a többiek. Layt itt hagyva velem, fordultak el egy körbe és kezdtek súgdolozni amit nyilván én is hallottam.
-Sokkal erősebb mint gondoltuk-mondta Suho
-Sokkal több és erősebb képzés is kell neki-adta az ötletet Xiu
-Bírni fogja? - nézett aggódva rám Chanyeol
-Persze. - szólalt meg Tao-ő a - mondta de a mondat végét nem értettem.
Míg a többiek beszélgettek addig Lay kérdezgetett.
-Mit éreztél mikor használtad az erőd? - nézett rám
-Őszintén semmit, de egy kicsit gyengültem. - válaszoltam. Megvizsgált Yixing majd elment a többiekkel együtt. Csak Xiumin és Chanyeol maradt itt.
-Figyelj ez most biztos sok lehetett számodra szóval arra gondolt Yeol, hogy elmennétek vásárolni. Meg úgy is kellenek neked ruhák.-ajánlotta fel Xiu
-Rendben-örültem meg, hogy végre friss levegőhöz juthatok.
-Mielőtt elindultok hagy tisztázzam a szabályokat.-mondta Minseok majd elkezdte ecsetelni a szabályokat- 1. Nem használhatod az erődet a kinti világban. 2. Edzős vagy harci cuccban nem mehetsz ki és végül a 3., 8 órára haza kell érnetek. - bólintottam ezzel jelezve, hogy megértettem. Yeol kezét fogva indultunk el miután elköszöntünk mindenkitől. A havas tájon átsétálva, bő 10 perc után megérkeztünk egy alagúthoz. Ahoz az alagúthoz ahol minden kezdődött. Átmentünk rajta és a városka közepén találtuk magunkat. Először bementünk egy boltba ahol megvettük az edzős cuccom és egy harci védőruha szerűséget is. Ezután egy cipősboltba mentünk és Chanyeol segített pár lábbelit választani nekem. Végezetül vettünk még néhány ruhát. Amint az utolsó boltban is végeztünk rám nézett.
-Kell még valami? - kérdezte
-Azt hiszem nem.
-Rendben, akkor menjünk vissza-mondta majd ránézett az órájára.-van 20 percünk, hogy visszaérjünk. Sietnünk kell. - elindultunk gyors léptekkel az alagút felé.
-Majd az alagút végén felveszlek a hátamra-jelentette ki. Én csak bólintottam. 19 óra 57 perckor értünk az alagút végéhez.
-Gyere! - mondta majd felmásztam a hátára. Átváltozott farkassá és elkezdett futni velem a hátán a házhoz. Az óra 20 órát ütött. Gyorsabban kezdett futni, körülvettek minket. Ránk támadtak de már a ház környékén voltunk. A házat körül állták az EXO tagjai harcra készen. Yeol hátáról gyorsan lemásztam. Ő visszaváltozott és elkezdtek harcolni. Én csak az ajtó előtt állva néztem őket, egyszer csak Kai felém rohant átkarolta a kezem majd elteleportáltunk. Egy szobába voltam majd mire körül néztem a fiú már sehol se volt. Kinéztem az ablakon és láttam ahogy kint harcolnak a többiek. Hirtelen az ablak betört és egy farkas ugrott be rajta. Próbáltam mindenhogy hadonászni a kezemmel hátha történik valami. Egy mozdulat segítségével sikerült egy erő pajzsot előhívnom, bár mikor megtettem éreztem, hogy gyengülök. Kinyújtottam a kezem és elkezdtek valamiféle lövedékek kijönni. Újra összeestem, szerencsémre Tao pont feljött és elkapott. Gyorsan elkergette az állatot.
-Eliza! Eliza! Kelj fel! Jól vagy?-kérdezgetett Tao de egyre csak éreztem, hogy nem tudom tovább magam fent tartani. Felvett az ölébe és levitt óvatosan a kanapéra. Letett majd vigyázott rám addig míg valaki más nem jött be a csapatból.
YOU ARE READING
The Legends Of EXO (EXO ff.)
FanfictionEgy ismeretlen de mégis ismerős srác beállít Elizához aki aznap ünnepli 18. születésnapját. Nem várt dolgok történnek melyekről csak álmodozott.