4.

23 2 0
                                    

Amint befejeztük az ebédet egyből elmentünk a szobáinkba. Bent volt egy íróasztal ami mellett volt egy szék. Arra huppantam míg Chanyeol az ágyára.

-Yeol mesélj már egy picit a csapatról-kérleltem az óriást

-Hát oké. Uhm mit szeretnél tudni?

-Hát ki kivel van jóba, esetleg van-e xy között kapcsolat ilyesmik.-fejeztem be a mondanivalóm majd halkan kérdeztem még valamit-illetve mesélj Kairól.

-Hát jó. Igazából Tao és Luhan mindenkivel jóba van. Én leginkább Baekkal, Sehunnal és Krissel. Kris velem és Taoval. Xiumin Chennel és Baekkel. D.O néha szeret engem de Kaijal van nagyon jóba. Kai Sehunnal. Suho szintén néha szeret de Layjel van a legjobba. - magyarázta Chanyeol.

-Hm ezeket jó tudni -bólintottam.- és esetleg van valakinek valakije?

-Hát tudtommal nincs még senkinek senkije de pár embert tudok kinek ki tetszik-jelentette ki Yeol - elmondom neked őket de senkinek ne mond el, hogy elmondtam-mondta majd helyeslően bólintottam.- igazából majd jössz csendbe shipelni a kis shipes csapatunkba-mondta majd felnevetett.

-Kik vannak abba a csapatba? - néztem rá kérdőn.

-Én, Baek, Tao, Sese, néha Lulu is becsapódik. Na de a kérdésedre a válasz. Ha jól tudom LuHan és Sehun is éreznek egymás iránt de még nem vallottak. D.O nagyon titkolozik senkinek nem mondja el mi a helyzet. Suhoról és Layről semmit nem tudok de a shipes csapat shipeli őket. Xiu és Chen között ha jól tudom van valami. Tao meg megöl ha elmondom mi van vele ahogy Kris is ezt tenné úgyhogy az rád marad, hogy kiderítsd - mondta kuncogva. - nekem meg hát Baek tetszik- mondta a fiú kicsit megilletődve.

-Ohoj ezt jó tudni- mondtam mosolyogva- mindenkinek sok sikert kívánok. Egyébként Kaijal mi van?

-Mármint? - nézett rám kicsit ridegen a fiú.

-Hát, neki ki tetszik? Illetve miért kerül engem? Meg miért ilyen távolságtartó?

-Eliza sajnálom de semmit nem mondhatok vele kapcsolatba. - mondta lelombozóan Chanyeol- egyébként jó volt ez a kis beszélgetés de idő van szóval menjünk le. - mondta majd felkelt az ágyról és lement. Pár perc múlva én is utánna mentem de csak Taot találtam a nappaliban.

-Szia, Eliza! - mondta nekem háttal ülve Tao amit kicsit furcsáltam honnan tudta, hogy én jöttem le.

-Szia, Tao! - köszöntem neki majd leültem mellé. - többiek?

-Foggalmam sincs. ChanYeol szerintem ébreszti Baeket.

-Kérdezhetek valamit? - néztem rá majd mosolyogva bólintott- honnan tudtad én jöttem le a lépcsőn?

-Hát, ez egy kicsit bonyolult. Én vak vagyok de mivel a képességem az idővel való babrálás ezért látok. Igazából előre láttam, hogy te jössz le.

-Ohh ez amúgy elég menő - bólintottam

-Az is - nevetett fel majd míg a többiekre vártunk elég sokat beszélgettünk. Például azt is megtudtam, hogy Kaihoz ha nagyon akarok, hogyan kerülhetnék közelebb. Lassan mindenki leszívárgott.

-Na, hogy kicsit a kapcsolatokat építsük arra gondoltam 3 csapatra bontódunk, mindenki húz egy kis lapot azok közül amik itt vannak a kezembe. A lapon lesz egy szám. 1; 2 vagy 3. Amelyiket húztad az azonos számot húzó emberekkel lesztek együtt. Remélem érthető volt. Majd egyszerre nézzétek meg a lapot. - magyarázta el nagy nehezen Suho majd mindenki húzott. - 3, 2, 1 és nézzétek meg a számotok -egyszerre mindenki megnézte majd elkezdte Suho. - ki húzta az egyest? - feltettem a kezem ahogy Tao, Kris és Kai is. Ouff jó lesz. - szuper. - mondta a leader majd folytatta- ki húzta a kettest? - Baek, Chan, Xiu és Sehun nyújtották a kezüket. Ez is elég érdekes lett. - oké akkor gondolom a hármasok én, Lay, Chen és Luhan. Rendben akkor így lesztek csapatokba. Igazából már odasétálva is így megyünk. Na de induljunk. - mondta Suho majd négyes csoportjainkba rendeződve mentünk.

The Legends Of EXO (EXO ff.)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora