Kinderen

503 10 0
                                    

~een paar jaar later~

Pov: Isabella
Ik lig in het ziekenhuis. Dan komt de verpleegster eindelijk weer binnen. "Hier is ze dan. Het is een meisje" zegt ze terwijl ze mij een baby'tje geeft. Mijn dochtertje. Als ze haar oogjes opendoet zie ik 2 prachtige bruine ogen. "Ze heeft jou ogen" zegt Draco. "Ja" zeg ik met een grote glimlach. "En, heeft ze al een naam?" Vraagt de verpleegster. "Ja, Loena Lotte Sasha Malfoy" zeg ik. Dan zie ik opeens 2 grote grijze ogen over het randje van mijn bed kijken.

"Hey lieverd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hey lieverd. Kom je bij je kleine zusje kijken?" Vraag ik. "Hier kom maar naast me liggen" zeg ik terwijl ik voorzichtig wat opschuif. Ze komt naast me liggen en kijkt naar het baby'tje. "Kijk Rosa, dit is je nieuwe kleine zusje Loena" zeg ik. Ze kijkt haar aan. Dan pakt ze haar handje. Loena pakt haar vinger vast. 'Ah wat schattig' denk ik. Dan komt er een verpleegster met een klein, wit-harig jongetje aan de hand binnenlopen. "Ah, daar is mijn grote jongen" zegt Draco terwijl hij naar hem toeloopt. Hij tilt hem op en loopt met hem naar me toe. 'Wat is Draco toch een geweldige vader' denk ik. "Kijk Scorpius, dit is je kleine zusje Loena" zegt hij terwijl hij Scorpius aan mijn andere kant zet. Scorpius kijkt haar aan. Dan kijkt hij naar mij. Ik glimlach naar hem. Ik zie dat Rosa Loena's handje nog steeds vast heeft. "Wil je haar even vasthouden?" Vraag ik. Ze kijkt me met grote ogen aan en knikt. Ik leg Loena voorzichtig in haar armen. Maar ik zorg er wel voor dat ze goed ligt. Dan geeft Draco een kus op mijn wang. "Wat hebben wij toch 3 prachtige, lieve kinderen" zegt hij. "Ja, inderdaad" zeg ik. Ik voel me de gelukkigste vrouw op aarde. Ik heb een lieve man, 3 lieve kinderen, een baan die ik leuk vind en de meest geweldige vriendinnen die je maar kan hebben. Ik zou alleen willen dat Harry en Ron ook zouden zien wat voor geweldig persoon Draco is. Na een tijdje komt een verpleegster Loena weer ophalen om haar nog even in bed te leggen zodat ze nog even kan slapen. Dan gaat Draco met de kinderen naar huis.

Na een uur komen Loena, Lotte en Sasha binnen. "Hey meiden" zeg ik. "Hey, gefeliciteerd" zegt Lotte terwijl ze me een knuffel geeft. "En waar is het kleintje?" Vraagt Sasha. "Die ligt te slapen in de speciale babyruimte. Ze wordt zometeen weer hierheen gebracht" zeg ik. "En, hoe heet ze?" Vraagt Lotte. Ik glimlach. "Loena Lotte Sasha Malfoy" zeg ik. "Echt?! Heb je haar echt naar ons vernoemd?!" Roept Sasha. "Ja natuurlijk, jullie zijn mijn beste vriendinnen. En een grote steun voor me" zeg ik. "Wat lief van je" zegt Lotte. "Het kan nog best verwarrend worden als ik en Loena samen zijn" zegt Loena met een dromerige stem. "Ja" zeg ik lachend. Dan komt de verpleegster binnen. "Hier is ze weer" zegt ze. Ze legt Loena in mijn armen. "Aahh" zegt Sasha. "Wat is ze schattig" zegt Lotte. Ze mogen haar allemaal even vasthouden. De rest van de middag spelen we met Loena(de baby). Aan het einde van de middag gaan de meiden naar huis.

~8 jaar later later~

"Iedereen schoenen aantrekken! We gaan naar ome Rolf en tante Loena!" Roep ik naar boven. Ik hoor voetstappen op de trap en dan komen Rosa en Loena binnenrennen. Ze pakken hun schoenen en trekken ze aan. "Jij ook Scorpius!" Roep ik naar boven. "Maar ik wil helemaal niet mee! Tante Loena is gek!" Roept hij. "Scorpius! Ze is niet gek, ze is gewoon anders!" Roep ik boos. Ik hoor gefrustreerde schreeuw en dan komt hij naar beneden. Hij trekt zijn schoenen aan. "Waar is jullie vader?" Vraag ik. "Die zit nog boven" zegt Loena. "Lieverd, we gaan!" Roep ik naar boven. Dan komt hij ook naar beneden. Als iedereen de schoenen aan heeft gaan we weg.

Verliefd op de vijandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu