•CAPITOLUL 2•

190 19 2
                                    


'Taehyung' Strigă fata alarmată, iar băiatul respiră greoi.

'Taehyung' Strigă iarăşi fata la el. Atunci băiatul deschide ochii şi chiar atunci se sunase de intrare. Fata se ridică, după care dă să plece din baie, dar băiatul o apucă de încheietura mâinii şi se ridică şi el.

'Jennie, trebuie să vi cu mine! Nu te pot lăsa aşa!' Îi spune băiatul.

'Haide!' Spune Taehyung, după care o trage pe fată după el.

'Unde mă duci?' Spune Jennie, împotrivindu-se puţin.

'JENNIE, NU AM TIMP SĂ-ŢI SPUN ACUM!' Aşa că cei doi tineri ies din liceu şi se duc acasă la Taehyung. Intră în casă, după se duc în camera băiatului, fără să-i vadă cineva.

'Stai jos!' Îi spune băiatul lui Jennie, iar fata face întocmai şi se pune în fund pe marginea patului. Jennie nu putea să nu observe decorul din camera băiatului. Camera lui avea aproape numai culorile negru şi roşu.

'Niciodată nu m-ai lăsat să intru aici...' Spune fata, în timp ce se uită prin jur. Taehyung văzând că fata încearcă să evite subiectul neplăcut, se pune jos lângă ea.

'Jennie, ştiu că vrei să eviţi ce s-a întâmplat, dar vreau să fi atentă şi să înţelegi.' Îi spune Taehyung şi îşi pune o mână pe umărul fetei. Jennie dă mâna băiatului de pe umărul ei şi îi spune:

'Taehyung, eu voi înţelege, dar dacă înţeleg eu, vor înţelege şi Rose cu Jungkook... Nu numai mie trebuie să-mi spui, vom fi cu toţii alături de tine...' La spusele fetei, băiatul dă din cap, semn că a priceput ideea.

'Ar trebui să plec acasă, nu cred că Kassandra ar fi prea încântată că fiica ei ar chiuli de la ore, şi în timpul unui test...' Spune fata, după care îi face cu mâna băiatului şi pleacă. Băiatul îi face şi el cu mâna, după care se trânteşte pe pat şi oftează lung.

'Hai, Taehyung! Poţi s-o faci! Poţi să le spui!'  Îşi spune băiatul în minte.

Jennie era în drum spre casă. Îşi scoate telefonul din buzunar şi găseşte 5 apeluri nepreluate de la Rose. Fata ,văzând apelurile, formează numărul de telefon şi o sună pe Rose.

*Începutul unei conversaţi telefonică*

Jennie:Ce e?

Rose:Cum 'Ce e?' !? Unde dracu' ai fost, de nu ai venit la oră?!

Jennie:După Taehyung am fost, unde naiba să fiu?!

Rose:Păi şi unde l-ai găsit, de nu ai mai venit la oră?

Jennie:L-am găsit în baie, dar îi era rău şi l-am dus acasă...

Rose:Deci avea ceva... Vezi că ghiozdanul tău l-am luat eu, când vin să ţi-l aduc?

Jennie:Dacă vrei, vino acum la mine acasă...

Rose:Ok, ok... Şi vezi că profa a sunat-o pe Kassandra...Îţi doresc o zi plăcută!

Jennie:Merci, vorbim mai târziu... Bye!

Rose:Bye!

*Sfârţitul conversaţiei telefonice.*

Jennie şi Kassandra (mama ei vitregă) nu prea se agreau. Mereu exista un motiv de ceartă între cele două. Jennie o ura din tot sufletul, pentru că din cauza ei tatăl şi mama ei biologică au divorţat. Fata nu o suporta deloc, nici dacă se purta frumos cu ea. Mereu a vrut ca Jennie să exceleze în tot ce face şi nu prea îi dădea cale liberă cu prietenii.

UNCONTROLLABLE || K.TH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum