⦁CAPITOLUL 9⦁

91 15 0
                                    

Taehyung își deschise ochii, frecând-se la ei, după care se ridică în șezut.

Băiatul analizează puțin camera, dar observă că mama lui nu mai era.

Se ridică, făcându-și rutina, fără nicio grijă, deoarece era sâmbătă.

Coboară la parter, la care intră în bucătărie, așteptându-se ca mama lui să fie acolo.

Taehyung ajungând în bucătărie, nu dă nici urmă de mama lui, asta lăsându-l cu semn de întrebare. Era foarte ciudat, de obicei Anastasia(mama băiatului) în fiecare dimineață își aștepta fiul cu micul dejun pregătit.

Acesta mai stă puțin pe loc, dar nu după mult timp, iese din bucătărie, deoarece auzise ușa de la intrare.

O vede pe mama lui cu zâmbetul pe buze, făcându-l și pe el să zâmbească, dar Taehyung își schimbă în totalitate fața, atunci când intră un bărbat din urma femeii.

"Cine e ăsta?" Întreabă băiatul încruntat.

"Kim Taehyung, comportă-te frumos!" Îl atenționă femeia, făcându-l pe băiat să-și dea ochii peste cap.

Anastasia trage aer în piept, după care îi spune:

"Taehyung, am ceva foarte important să-ți spun... El e Christian, e iubitul meu și viitorul meu soț. Avem o relație de 2 ani și m-am gândit să-ți spun și ție. Scuze că nu ți-am spus până acum, dar îmi era frică la cum vei reacționa. Știu..este ceva dur pentru tine, dar Christian este un om bun, care mi-a reaprins flacăra aceea, pe care alt cineva nu a putut să o mai facă... Te rog să înțelegi și să accepți... "

Taehyung​ rămâne pur și simplu stană de piatră, uitându-se ba la Christian, ba la mama lui.

Femeia încearcă să se apropie de el, dar băiatul se îndepărtează.

" Te aștepți ca lui să-i spun tată?? "Întreabă băiatul agitat.

" Taehyung, nu asta am vrut să-ți spun..."​Spuse mama sa.

"Nu! Nimeni nu îl poate schimba pe tata, NIMENI." Țipă Taehyung.

"Calmează-te!" Spuse bărbatul, apucându-l de mâna dreaptă pe băiat, dar acesta și-o trage înapoi.

"Tu, nu mă atinge!" Exclamă Taehyung.

"Taehyung, la mine nu te gândești? La cum te-am crescut patru ani de una singură, ă?" Spuse Anastasia cu lacrimi în ochi, iar băiatul îi evită privirea, după care iese pe ușă, trântind-o în urma lui.

"O să îi treacă..."​ Spuse Christian, luând-o în brațe pe femeie și mângâind-o ușor pe spate.

Taehyung merge cu pumnii strânși spre casa lui Jungkook.

Ajunse acolo bătând în ușă destul de tare.

Ușa este deschisă de către Jungkook, acesta abia trezindu-se.

" Ce te aduce pe aici?" Spuse Jungkook, căscând.

Taehyung nu spuse nimic, în schimb intră în casa băiatului, trântindu-se pe canapea.

"S-a întâmplat ceva?" Întreabă Jungkook, scărpinându-și ceafa.

"Ce să se întâmple?! Am draci!" Țipă Taehyung la băiat.

Jungkook începe să râdă, punându-se pe canapea lângă Taehyung.

"Cineva e nervos, măcar nu te mai transformi în vârcolac..."​Spuse acesta răzând în continuare,iar băiatul de lângă el doar oftează.

"Bine, acum zi ce ai..."​Întreabă Jungkook, devenind serios.

"Mama este într-o relație cu unul, iar mie nu mi-a spus nimic de asta... Și vor să se căsătorească..."​Spuse Taehyung.

Jungkook dă din cap semn că a înțeles,după care spune:

"Auzi,trebuie să fii fericit pentru ea, și-a găsit pe cineva..."​

"Da sigur..."​Spuse Taehyung.

"Diseară ne ducem la un club ok? Îți mai limpezeși și tu mintea..." Spuse Jungkook punându-și mâna pe umărul băiatului.

Taehyung mai stă puțin pe gânduri, după dă din cap afirmativ.

***

"Ești nebună!" Țipă Jennie la femeie.

"Comportă-te frumos! A venit pentru tine tocmai din Coreea!" Spuse Kassandra.

Jennie își bagă o mână îm păr de nervi.

"Jin este un băiat bun și un soț excelent, pentru tine!" O afirmase femeia pe Jennie.

"Tu îți bați joc de mine!? Eu nu vreau să mă mărit!" Spuse fata, ridicând iarăși tonul vocii.

"Ascultă, m-am săturat să-ți irosești viața cu rebuturile ălea!" Spuse Kassandra.

"Nu, tu ascultă! Niciodată să nu te mai aud că vorbești așa despre prietenii mei! Ei sunt o familie pentru mine, ceea ce tu nu o să fii niciodată!" Spuse fata.

"Prea puțin mă interesează! Abia aștept să afirme și tatăl tău căsătoria voastră!" Spuse Kassandra. 


Heyooo! Un nou capitol, îmi cer scuze că am întârziat... Sper să vă placă:)))

UNCONTROLLABLE || K.TH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum