⦁CAPITOLUL 11⦁

176 19 5
                                    


Jungkook stătea plictisit şi se gândea că nu a mai ieşit de mult cu 'gaşca' aşa că îşi scoate telefonul din buzunar şi îi scrie lui Rose:

Jungkook:Hey... Vi în seara asta la club?

Rose:Nu ştiu ce să zic :/

Jungkook:Haide... Va fi distractiv!

Rose:Ştiu ce înseamnă la tine 'distractiv', aşa că zic pas ;)

Jungkook:Pe bune?:| Doar tu te plângeai că nu mai petrecem timp împreună....

Rose:Bine, vin...

Băiatul zămbeşte victorios, după care îşi bagă telefonul în buzunar.

***

Taehyung se uita la un film, dar acesta este întrerupt de sonerie. Se ridică destul de iritat, deoarece era partea culminantă a filmului şi deschide uşa. 

'T-taehyung... ' Spune Jennie suspinând, iar băiatul doar o privea uimit.

'Ce s-a întâmplat?' zise Taehyung, în timp ce-i ştergea lacrimile fetei.

Jennie a încercat să vorbească, dar nu putea datorită suspinelor. Taehyung i-a luat bagajele şi a condus-o pe fată în sufragerie şi s-au aşeza ambii pe canapea.

'Jennie, calmează-te... Vreau să ştiu ce ţi s-a întâmplat!' Spuse băiatul calm.

Jennie îşi trage nasul, după care spune:

'N-nimeni nu m-mă iubeşte... Tatei n-nici nu-i mai p-pasă de mine, se ia d-doar după scorpia a-aia! Pe m-mine nici măcar n-nu mă ascultă!' Zise fata, plângând în continuare. Taehyung îşi pune mâna pe spatele fetei şi o mângâie uşor, pentru a o linişti.

'Hey, sunt aici... Eu te iubesc, la fel ca Jungkook şi Rose. Nouă ne pasă de tine şi nu te vom lăsa la greu, asta să înţelegi! Mereu te vom ajuta cu orice, suntem prieteni pe viaţă!' Spuse băiatul, zâmbind.

Jennie îl ia în braţe pe Taehyung şi îl strânge puternic, în timp ce dă frâu altor lacrimi. Taehyung îi răspunde îmbrăţişării, continuând să o mângâie pe spate, până fata se mai linişteşte.

'Acum... Vreau să-mi spui ce s-a întâmplat!' Zise Taehyung, cu seriozitate în glas.

Jennie începe să-i povestească băiatului despre Jin şi cum a fost dată afară de propriul său tată, iar el doar asculta cu atenţie, dar şi nervozitate.

'Jennie, poţi rămâne la mine... Nu prea cred că ar fi bine să te întorci acasă...' Zise băiatul.

'Nici nu aveam de gând să mă întorc, dar nu vreau să te complic şi pe tine cu problemele mele.' Spune fata şi îşi lasă privirea în jos.

'Yaa, niciodată să nu mai zici asta! Problemele tale sunt şi ale mele, ale noastre! Zise băiatul, iritat.

Jennie doar zâmbeşte slab, după care îl întreabă pe Taehyung:

'Dar mama ta... Ce o să spună?'

'Ah, mama s-a mutat în California, alături de noul său iubit...' Spune acesta neutru. 

'Poftim?!' Zise Jennie, făcând ochii cât cepele.

'Mda... Şi eu am fost surprins.' Spuse Taehyung, uşor amuzat de reacţia fetei, dar se întristează, gândindu-se că mama sa e aşa departe. Se aşează liniştea între cei doi, până când este spulberată de telefonul băiatului. Acesta ofteză şi îl deschide, era Jungkook:

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 21, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

UNCONTROLLABLE || K.TH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum