•CAPITOLUL 3•

161 19 0
                                    


Băiatul era foarte concentrat în ceea ce făcea, aşa că nu le-a băgat în seamă pe fete. Jennie îşi acoperă ochii cu mâna de ruşine, iar Rose tuşeşte puţin, ca Jungkook să fie atent. Jungkook şi-a întors privirea către fete, după care a lăsat haltera jos şi s-a dus la ele.

'Ce este?' Întreabă Jungkook, dar Rose şi Jennie erau mai mult atente la abdomenul bine lucrat al băiatului. Jungkook, văzându-le pe fete că se la abdomenul său, şi-l acoperă cu un prosop.

'Să vă fie ruşine, obraznicelor!' Le spune Jungkook fetelor, iar ele îşi dau ochii peste cap.

'Bun, să trecem la subiect!' Spune Rose.

'Jungkook, Taehyung vrea să ne spună ceva foarte important, iar noi trebuie să mergem acum!' Îi spune Jennie băiatului.

'De când are Taehyung ceva important de spus? Întreabă Jungkook în glumă. Rose îşi dă iar ochii peste cap, când vede că lui Jungkook îi arde de glume. Băiatul s-a schimbat, după care au plecat toţi trei spre casa lui Taehyung.

***

Taehyung încă era în camera lui, uitându-se în oglindă şi analizându-şi semnul de pe spate, dar se aude un ciocănit în uşă, la care băiatul tresare.

'Intră!' Spune Taehyung. Era mama lui, cu o tavă cu ceai.

'Ai vrea o ceaşcă de ceai?' Îi spune mama lui.

'Nu!' Ridică puţin tonul Taehyung.

'Ce este cu nervi ăştia?!' Spune femeia.

'Nu am neri, doar că sunt puţin stresat!' Îi spune Taehyung mamei sale.

'Am văzut-o pe Jennie, ieşind din camera ta puţin agitată... S-a întâmplat ceva?' Îl întreabă femeia, punând tava cu ceai pe biroul băiatului.

***

Jessi şi prietenele sale erau în parc, butonând în continuare telefoanele.

'La-ţi văzut pe Taehyung azi la ora de mate? Se purta foarte ciudat...' Le spune Hyuna lui Jessi şi Sunmi.

'Normal că l-am văzut! Am vrut să mă duc după el, dar am avut biologia şi după nu am putut.' Spune Jessi.

'În plus... O să fie iubitul meu în curând.' Le spune Jessi fetelor.

'De ce eşti aşa convinsă de asta?' O întreabă Sunmi pe Jessi.

'Frate, este în limbă dupa mine! Abia pot să scap de privirea lui perversă...' Îi spune Jessi lui Sunmi.

***

Într-un final, ajung şi Jungkook cu fetele la Taehyung. Ei intră în camera băiatului, iar acum Rose cu Jungkook îl priveau pe Taehyung confuzi, dar Jennie se uita indiferent, cu mâinile în sân.

'Ăăm, luați loc..' Spune Taehyung făcându-le semn să se pună jos.

Rose se pune pe marginea patului, Jennie pe scaunul de la birou, iar Jungkook ia un loc pe podea.

Jennie se uita cu o privire aspră către Taehyung, iar băiatul înghite în sec.

'Cumva ai ceva să ne spui, Taehyung?' Îl întreabă Jennie pe băiat

'E-eu..Eu...'Spune Taehyung în timp ce-i tremura vocea.

'Tu.. Tu.. Ce?' Îi spune Jungkook.

'Eu...' Atâta a mai apucat să mai spună Taehyung, că ochii lui capătă nuanța de roșu aprins, iar ghiarele îi ies la iveală.

Toți au rămas stană de piatră.

'STICLUȚA!' Țipă Taehyung, arătând spre dulapul în care era sticluța cu antidotul.

Rose se duce spre dulap și caută cu disperare.

'NU O GĂSESC!' Țipă Rose, în timp ce ochii i se umezesc.

Taehyung lăsând ca toate simțurile de vârcolac să-i cuprindă corpul, de nervi o apucă pe Rose de urmări, ridicând-o în sus și strângând-o cu putere, la care fata a început să plângă de durere.

'JUNGKOOK, FĂ CEVA!' Țipă Jennie disperată la băiat.

Jungkook neștiind ce să facă , îi dă un pumn în față băiatului , la care Taehyung îi dă drumul fetei și își ațintește privirea către Jungkook.

Înainte de a face ceva, ochii lui Taehyung se fac tot mai roșii și mai strălucitori, iar băiatul apropiindu-se cât mai tare de Jungkook.

Taehyung fiind pregătit să-și înfingă ghiarele în Jungkook, vine Jennie, și îi bagă antidotul pe gât.

Taehyung își întoarce privirea către Jennie, uitându-se tot cu aceeași ochi roșii la ea. Fata înghite în sec, văzând că nu funcționează. Taehyung se apropie cu pași mărunți către fată , la care aceasta se dă mai în spate. Într-un final fata se lipește de perete și se uită cu frică la privirea cea ucigătoare a băiatului.

'Ce naiba să fac!?'  Își spune Jennie în minte.

Deodată fata îl cuprinde într-un sărut pe băiat, iar acesta răspunând sărutului preia conducerea și o sărută flămând, la care îi ține strâns talia în palmele lui.

Într-un final aceștia se opresc din sărut,din cauza lipsei de aer, iar acum se priveau în ochi.

Ochii băiatului își recapătă culoarea ochilor normali, iar Jennie îl privea pe Taehyung fără nicio expresie.

Scâncitul lui Rose, de durere îi face pe toți să se ducă în jurul ei, iar Jungkook ridicând-o ușor în picioare.

'Ești bine?' O întreabă Jungkook îngrijorat, iar Rose dă afirmativ, după care spune:

'Ce a fost asta?' Uitându-se la Taehyung. 

-------------------____________--------------------

Hey, sper că vă place acest capitol și scuze dacă întâlniți greșeli.

BYE 

UNCONTROLLABLE || K.TH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum