Ellerimizi bulluşturduk . Bu çocuk geleceği görüyor heralde . Ona bakıyorum ama doyamıyorum . Sanki eşsiz bir tablo sanki dünyada tek olan şey bende . Sanki en lezzetli kirazını yiyordum . Okadar güzel kahve renkli gözleri bana bakıyor ve benim boynumu buketler konduruyordu. Hâyelimdeki aşk hâyelimdeki sevgi buydu onu asla bırakmam .
Telefonumu aldım ve fotoğraf çekicektim üstünü giymemişti."tişötünü giy sevgilim" bu sözüm çok ciddi çıkmıstı."Biri benimi kıskanıyor . Şunu öpüyimde içimdekiler rahatlasın .biliyormusun ilay seninle böyle kalasım var bir ömür boyu". Sözleri çok romantikti yiğitin .
Kapı tıklandı . Bu aliydi "yiğit gelebilirmiyim" yiğit beni banyoya saklamıştı. "Gel ali gel" yiğit çok tatlı bir ses tonu vardı. "İlayı gördünmü yiğit zümra merak ediyor" ali yanlış zamanda geldiğini hisetmiş gibi çıkmıştı ses tonu. "Hayır görmedim"
Ali kapıdan çıktı ve bende odaya geçtim yiğitin üstüne atladim panda gibi bonuna sarıldım ."ben gidiyorum sevgilim" dedim "dikkatli git aşkım seni SEVİYORUM" bunun konuşmasinı yerim ya .Odadan yavaşca çıktım . Hızlıca dışarı çıktım ki beni dışarda olduğumu sansınlar . Yiğit beni camdan izliyordu. Ona öpücük attım ve kapıyı açtım girdiğimde herkes masa oturmuş beni bekliyordu. "Sonunda geldin sevgilim. Hadi artık söyleyelim"dedi yiğit heyecanlanmıştım . Herkes meraklı gözlerle bana bakıyordu."b-biz sevgiliyiz hata birbirillerimizi delliler gibi seviyoruz hemde çok ." Ellerimiz tenlerimiz değiyordu birbirlerine. "Ooo hayırlı olsun." Emre sevinmişti ve hayırlı olsun bille demişlerdi .
Kavaltı bittiğinde herkes odasına çekilmişti ben ise yiğitle havuz odasındaydık. "Hazırmısın özüm." Özüm çok güzeldi içim erimişti dışım katıydı. "Evet evimin direği" bana ufak bir bukte bıraktı arnıma . Havuza atladık havuzun içinde yere bağlı olan üç kalpli bolon vardı. Şöyleydi ❤y❤i❤ Aynı bu şekilde . Ortada yere sabitli masa masanın üstüne bağlı kocaman paket . Elleriyle beni masaya getirdi yukardan bizi çekiyorlar güller boşalıyordu havuzun üstü kıp kırmızı güller vardı.
Kutuyu gösterdi karşımızdaki su geçirmez makineyi fark ettim . Pozlar verdik . Hatra olsun yani .paketi atmaya çalışıyordum . Açtıkça yeni bir kutu en sonunda I LOVE YOU İLAY yazan bir yüzük kutu vardı . Kutuyu aldı . Ellerimi tutu yukarı çıkardı . Havuz baya derindi .
Yukarı çıktığımızda ."seni seviyorum ilay benimle bir ömür boyu arca ve acarı büyütürmüsün benim hayat eşim imkânsızım olurmusun . Aynı evi aynı odayı aynı yatağı paylasma dudakların benim dudaklarımla olmasına izin ver . Benimle EVLENİRMİSİN ilay." O kadar harika söyliyordu ki "evet bir ömür boyu arca arslan ve acar arslanın annesi olayı senim hâyat eşin olmayı imkânsızın olmayı dudaklarım senin dudaklarınla olmayı seninle evlenmeyi kabul ediyorum yiğit arslan evet evet evet" bana sarıldı . Parmağıma yüzüğü taktı . Ve kabul etiğim gibi onun dudağıyla benim dudağım birleşti. Ellerim onun boyların da onun elleri bellimde sarillırken sonsuza denk böyle kalmayı diliyordum .
Onun huzurlu kolları . Sım sıcacık gülüşü tatlı bakışı . Her nefes alaşı artık benim di . "Seni SEVİYORUM yiğit arslan hemde çok senin ellerin benim ellerime ait hiç bırakma olurmu. " bu sözlerimden sonra ellerimi tutu. "Asla bebeğim yanlız hiç bırakmasam . Arca ve acarı nasıl seviriz." Burda espiri yapmasaydı güzel olurdu ama ben onun bu haline aşık oldum . Herkes kahkaha atarken üstlerimizi değiştirmeye gidecektik tam odalarımıza geldik . Ellerimiz ayrılmıyor. "Hadi sevgilim bırakırmısın."Dedim "hayır sevgilim sen demedinmi ömür boyu asla bırakmıyacağım." Bu sözünden sonra ufak bukte bıraktı ellime yiğit odalarımıza çekilmiştik .
Onu çok seviyordum . Heran bir kız gellicek onu ellimden alıcakmış gibi hissediyordum .
Aşağıya indiğimde herkes ayaklanmı kapıya doğru illerliyorlardı . "Nereye gidiyorsunuz." Dedim herkes bana çevirdi gözlerini."gezmiyecez mi ?".
Cidden sırasımıydı yere oturdum . Arkamdan gelen birisi kucağına aldı ve iş tamamdı . Kapıdan çıktık beni kendi arabasına bindirdi. "Sevgilim artık burası senin yerin . Kimseye bindirme ." Yiğitin bu sözlerinden dolayı kaygılandım. Ya annesi binerse ben ona arkaya geçinmi diyicem.Yol boyu illerledik . Tek bir sorun vardı neden alinin bagajında onlarca bavul vardı. " nereye hayatım " sevgilime böyle seslendim birazcık utanmıştım . Bacağımdaki olan elli tutu ve parmaklarını geçirdi .
"Onları eve bırakıcağız." Ve ona şaşkın balıkmışım gibi baktım . "A-ama daha yeni geldiller ." Bana güldü ve parmağıma işaret etti. "Sadece evlenme teklifi içindi bebeğim." Biraz üzülmüştüm. Arabayı yol kenarına çekti arabayı gören diğer arabalar sağa doğru çektiler.
Dudakları benim dudaklarımla dans ediyordu. Bunu gören emre "öpüşmenin sırasımı şimdi ." Diyerek kornaya basıyor. Camdanda bağırıyordu . Herkes bize bakıyordu.
"Birileri bize çok kızdı ." Kafamı salladım ." Yiğit sana demem gerek birşey var zümra emre yi seviyor ." Yiğit sanki birseyler biliyormuş gibi gülüyordu. " biliyorumusun tatlım emrede onu seviyor. Bana kendisi bizat söyledi." Onun bu sözlerinden sonra telefonumu çıkardım hemen zümraya mesaj attım .
Whatsapp;zümra
İlay;zümra emre seni seviyor...
Zümra; nasıl ?
İlay; Yiğit söyledi onada emre...
Zümra; Tmm ben hallederim.Şimdiki karakterimiz zümra olucak o konuşucak.....
Emre beni seviyormuş inannamıyorum kendime gelmem gerek sakin . Yanımda olan emre baktım . Ona birazcık yanaştım ve yanağına bukte koydum . Utanmıştı.
"Emre ben seni çok seviyorum hemde çok ." Emre gülüyor . "Bende seni zümram bende seni iki yıldan beri." Utanmıştım ve çok mutlu olmuştum. Çok sevinmiştim. Ellemi tutu. Artık bir eşim vardı.
Bu bölümüm biraz kısa oldu . Ama güzel bir iş çıkardığımı düşünüyorum .💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sancı|gökteki Tek Damlam
Lãng mạnEllerimiz sanki bir kuğu gibi dans ederken."bu gece karanlığındaki tek ışık saçan sensin yıldızım." Ses tonu cildime işlerken ince ince ona adeta izin veriyordum...