9.bölüm yeni ev

15 4 0
                                    

Eve geldiğimde annem bana kovayı tutuşturdu.  Yerleri paspaslamam gerekti telefonumdan msj geldi yiğittendi

                      Mesajlaşmalar

_ prenses kapıyacık
   

                                                   Olmaz-

-aşkım çıkarmısın
  

                                    Ben senin nerden.
                                     Aşkın oluyorum-
    

-tamam ilay sen benim
Sevgilim değilsin
 
  
                                            Aferim anladı
  

Çevrim dışı olmuştu yiğit ...
Bir kaç dakika sonra zil çalmıştı
Annem; ilay kapı
İlay;tamam anne of yeter ya heryerde ben açıyorum ...
Kapıyı açtığımda yiğit vardı beni baçaklarımdan tutup taşımaya başlamıştı ben omzunu vuruyordum vursamda canı acımazdıki .
Yiğit;sevgilim . yüzünü bana doğru getirdi . bende tokatı yapıştırmak zorunda kaldım . bunu yapmak zorundaydım .
Yiğit; ah ne yapıyorsun sen
İlay; iğrençsin
Beni arabaya bindirdi annem bağırıyordu gettir kızımı diye .
İlay; ya napıyorsun
Yiğit; kayın validem beni sevmedi
Tek eliyle araba sürüyor bir eliylede elimi alıp öpüyordu. Elimi çekmek istiyordum . ama ona karşı bir his oluştu . elimi sonunda çektim nekadarda istemesemde ondan hoşlanmaya başladım . bu çok kötü bir durumdu ama bu gönül abi ne yapa bilirsinki .
İlay; nereye gidiyoruz !
Yiğit;kaçırıyorum seni
İlay;napıyorsun!
Yiğit;artık benimsin.
İlay;kafayı yemişsin.
Yiğit gülümsedi hafifçe. Beni bir çiflik evine götürmüştü çok güzeldi ama korkuyordum.
Yiğit;yeni evimize hoşgeldin hayatım...
İlay;hayatımı?  Beni bırakırsan sevinirim .
Yiğit; seni bırakmıyacağım ...
Elinden kurtuldum . koşar adımlarla dışarı çıktım. Peşimden geliyordu. Adımlarımı daha hızlı atmaya başladım . koşar adımlarla ormana doğru yol almıştım . nereye gittiğimi bilmiyordum . ama onun saçmalıklarına dayanamazdım .
Ondan korkmaya başlamıştım. Ayağım bir ağaç köküne takılıp düşmüştüm çok acımıştı canım yiğit koşarak yanıma geldi.
Yiğit;ilay bacağına bakmama izin ver. Ah sakarım .
Beni gucana alıp eve doğru götür . yatak odasının kapısını açtı yatağa yavaşca koydu.
Yiğit; neden benden kaçtın?
İlay;senden korktum .
Yiğit;ben sana birşey yapamam ki sadece birlikte geçirelim dedim hafta sonunu .
Gözünden damla aktı . baş parmağımla göz yaşlarını silmeye başladım . ellimi tutu . kalbime ne olduğunu anlamadım . çok heyecanlanmıştım.
Kanayan yeri hemen pansuman etti . tişörtünü çıkardı yanıma doğru uzandı. Elimi tutu öpmeye başladı . elimi çektim.şaşkın şaşkın bana baktı .
Yiğit; neden çektin ellini.
İlay;yiğit seni sevmiyorum ben.
Yiğit; peki kimi seviyorsun.
İlay; kimseyi
Bana baktı . çok kırılmıştı ama napabillirdimki sevmiyordum.
Ona sarıldım . bana karşılık verdi . kokumu içine çekti . yanağımdan öptü. Bir şey yapmadım dahada kalbini kıramazdım .


Sabah olmuştu .  yanımda değildi . çok korkmuştum . aşağıya indim ona seslendim . mutfağa doğru güllerden bir yol vardı . masanın önünde bana bakıyordu üstünde sadece kot pantolonu var. Bana gülümseyerek.
Yiğit;günaydın
İlay;günaydın
Diyerek gülümsedim. Bana sandalye çekti oturdum .
Yiğit;alıştınmı .
İlay; evet de biz senlemi uyuduk
Yiğit;hyr senin uyuduğunu görünce . arnına bir öpücük kondurdum ve gittim.
Gülümsedim aslında iyi birisi ben bunları nasıl emrelere anlatcaktım.
Yiğit; kalk giyin gidiyoruz
İlay;nereye
Yiğit; çok soru sorma
Yatağımın üstünde giysileri giydim. Araba doğru yürürken arabaya bavullarları yerleştiriyordu.
İlay;bunlar ne
Yiğit;çok soru soruyorsun bin arabaya
Arabanın ön kısmına bindim . yola başlamıştık . antalyadan çıkıyorduk . Ne yapıcağımı bilmiyordum hemde ellerim ve kollarım bağlı birşekilde oturuyordum . Yiğitin tek yaptığı şey bana bakıp gülümsemek eğer geri dönmesek ben arkadaşlarımı özlerim ... annemi ve babamın çok endişeleneceklerdi .


Akşam olmuş mola vermiştik . Uyuya kalmış bir adam vardı yanımda .yüzyıl düşünsem aklıma gelmezdi . Havaya baktım ve yıldızım ordaydı çok mutlu olmuştum .
İlay;yıldızım annem ve babam beni merak ediyormu sence arkadaşlarım bu ayı beni kaçırdı . Çok korkuyorum bana bir işaret ver nolur .

Ellerimi torpidonun üstune koydum kafamıda ellerimin üstüne . Kafama çevirdiğimde araba anahtarını gördüm ve işte bu hemen anahtarı almam gerekti . Kilitli kapıyı açtım ve yiğiti arabadan zor olsada çıkardım . Ne kadarda ağırdı arka koltuğa yatırıken.;
Yiğit; ilay benim olucaksın ve b-benimle evlenceksin .
Bu ne saçmalıyordu anlamamıstım .
İlay; ya ya tabi bir kızımız birde oğlumuz olucak değilmi boş hâyel kuruyorsun yiğit arslan .

Şöför koltuğuna bindim ve anahtarı çalıstırmaya çalıstım . Sevgili yıldızım seni çok seviyorum ...


Sabah olana kadar sürdüm . Dağ evine gelmiştik  yine onu burda bırakıp kaçıcaktım . Uyunmadan evin arkatarafına bıraktım grajı açtığımda önümde küçük kırmızı araba duruyordu . Ona atlayıp gidicektim. Ama yiğit beni gördü grajın kapısını örtdü nereye gideceğimi billemedim kapıya vuruyordum ama duymuyordum . Grajdaki ufak kapı açıldı ve yiğit bana sırıtıyordu .
Yiğit; güneşim karım günaydın aşkım çocuklarımız nasıl.
İlay; beni bırak ...
Yıgit; hadi ama böyle yapma çocuklar uyanacak.
İlay; ne sacmalıyorsun aptal anne-annemlere haber vermedim .
Yıgit;ben verdim
Ilay;nasıl
Yiğit;beni kaçırırken biliyordum ya sende beni seviyorsun . Gel buraya kar tanem..
Kolarını açmış bana doğru geliyordu . Ben geriye bir adım atarken o ileri iki adım atıyordu duvarlar arasında kapalı kaldım bana sarıldı. İtirmeye çalışıyorum kımildamıyor salak şey.
Yiğit; hadi çocuklarımizi uyandıralım ..
İlay; ne çocuğu be .
Elimden tutmuş çocuk odasina benzer biryere götürdü . İki beşik biri pembe biri mavi üstlerinde pembe olanda arca ayyıldız. Mavi olanda acra meriç .
Yigit; bak
Yaklaştım içinde gerçekten bebekler vardı .
Bebek alt alma yerinde bir fotoğraf vardı çok iyi hatırliyorum oradada ben yiğit arca ve acar ne oluyordu . Arcayı elime aldım arca ismi 15 yaşında iken hilâl ve elif diye arkadaşlarıma anlatırdım eğer kızım olursa ayyıldız arca oğlan olursa acar meriç soyisminide o versin derdim ve soyismide arslan neler oluyordu.
Ilay; şaka heralde
Yiğit;hyr değil
Kabullenmiştim dolapları karıştırdım ve birşey yoktu arca ve acarı kucağıma aldım arkamda yiğit saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu . Benim hâyelimdeki bu değildi .

2 hafta sonra...

Artik alışmıştım ama bu çocuklar ne alaka .  Sadece anneleri yanında olmadığı için birşey söylemiyordum onlara bakıyor seviyordum gun geçtikce yiğit fotograflar çekip onları bastirmış duvara kocaman kalp şeklinde asmıştı çok güzel artık yiğite sormam gerekti noluyordu .
Yiğit; hayatım ben acıktım
İlay; bana ne bundan tava orda ordada buzdolabi bizi evlimi sandın.
Yiğit; öyleyiz zaten
Ilay; kanıt.
Yiğit;yok aslında evlenirsek nasıl olur diye göstermek istemiştim ilay çok istedim sen bunu anladın ve 2 hafta boyunca bu oyuna dahil oldun .
Ses tonu kötüydü çok kırılmıştı .
Yanağindan bir öpücük konrucaktim ama benden önce alt dudagıma kondumuştu bile elimde arca ondada acar .
İlay; eee ozaman bu çocuklar.
Yiğit; onlar benim kuzenim .
Bir gülümseme attım . O da bana gülümsedi çok mutluydu bende ama ondan hoşlanıyordum. Karışık duygular içersindeydim .



Merhaba ilk sizinle böyle iletişime geçişim inşallah beyenmişsinizdir içten duygularla yazıyorum karakter tanıtımı yapmadım çünki sizin hayelerinizdeki kişi önemlidir ... sizi seviyorum okumaya devam edin lütfen❤❤❤

Sancı|gökteki Tek DamlamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin