12.bölüm

7 3 1
                                    

Evlere vardığımızda akşam üstü olmuştu emre ve zümra el ele tutuşarak yanımıza gelmiştik. Biz yiğitle tebrik ederken ali ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "Tebrik ederim emre buna hak ediyorsunuz." Zümra utanmış yere doğru kafasıni eymişti. "Teşekür ederim enişte." Yiğit bu sözden sonra bana bakti ve tek koluyla kendisine yaklaştırmıştı.

Ali ne olduğunu anlamış ve verdiği tepki çok komikti."ha sizin yani siz sevgilisiniz" herkes ona şaşkın gözle baktı ve mutlulukla"adamım be hayırlı olsun çok mutlu oldum ya şimdi tek ben mi sap kaldım." Herkes aynı anda kahkaha atmaya başladı .

Herkes evlerine gittikte emin olduğumuzdan . Evimize doğru yol aldık. Mutlu birşekilde onunla aynı çatı altındaydık onunla yaşamak yaşamak sayılmazdı . Nasılsa bir kaç ay sonra o evine ben evime . Ama onunla evlenene kadar böyle yaşayamaya caktık. Dağ evine geldiğimizde . Arabadan hızlıca indi ve benim kapimı açtı kucağına aldı kahkaha aterken benim odama geçtik . Beni yatağıma yatırdı. "Ne yapıyorsun yiğit bu  mesafe biraz fazla sevgilim." Bana sırıttı ve "bu az bille " dedi bana iyice yapmıştı. Her nefes alışı verişi hisediyordum.

Geceye kadar aynı pozisyonda durduk . Sonra yiğit kalktı."ben gidiyorum sevgilim istersen kallabilirim seninle ." Bana yaklaştı yanağıma bir öpücük kondurdu ."isterdim ama olmaz evlendikten sonra sevgilim" dedim . Yiğit güllerek odasına geçti . Çok yorumuşum . Uyuyumaya başladım.

Rüyamın en derin yerindeydim .

Bir evin temizliğini yapıyordum . Kirli çamırlaşıları toplamak için yukarı çıktım. Yatak odasına girdiğimde . Yatakta iki kişi vardı yiğit ve esmer bir kızdı. Onları görür görmez çamaşır sepetini yere düşürdüm. "Senin burda ne işin var bida sana maaş ödüyoruz . Aşkım bu kızı kov ." Bunları söylerken yiğit bana acınası birşekilde bakıyordu.

Yatağımdan soluklu birsekilde uyandım yanımda  bir beden vardı yiğitti beni sakinleştirmeye çalışıyordu ."hayatım noldu ." Bana sordu çok saçma bir soruydu. Ona yaklaştım."beni asla bırakmayacağına ve acınası bakmayacağına beni kullanmayacağına söyver aşkım."  Bana şaşkın şaşkın bakıyordu."söz sevgilim ." Beni rahatlatmıştı tekrar ona dönük birşekilde yatmıştım. "Neden geldin yiğit?". "Seni özledim ." Ve ona gözlerimi devirdim."artık beni eve bıraksan diyorum." Güllen yüzü düşmüş bana bakarak"sıkıldınmı yoksa " ellerimi onun yüzüne koydum . "Hayır sevgilim ama artık eve dönsem iyi olur." Yavaşca kafasını salladı .

Artık yataktan kalkma vakti gelmişti mutfağa doğru ilerliyordum ki beni gucağına almaya gelene kadardı. Beni tezgaha oturturdu . Başladı kahvaltı yapmaya." Yardım ediyimi yiğit." Kafasını salladı aşağa indim elindeki buçağını kaptım başladım domates doğramaya.

Kahvaltı yaptıktan sonra odama çıktım ve bavulumu topladım. Kapıda beni izliyordu."Eğer biz evlenince evi terk ederken bille böylemi olucak ." Bu sözleri beni çok üzmüştü. "Ben seni ve çocuklarımı terk etmiyeceğim anladınmı sevgilim." Kafasını salladı.

Bavulu yataktan indirdim. Üstümü giyinecektim ve yiğite kapıyı işaret ettim. "Hadi ama tatlım biz evlenincedemi böyle olucak" kızgınca baktım ve odadan çıktı.

Üstümü değiştirdim . Kapıya açtım beni bekliyormuş . Kıyamam ya gözleri dolmuştu merdivenden inerken kollumdan tutu."gitmek zorundamısın . Beni bırakma hani beni bırakmayacaktın." Gözleri dolu dolu bana bakıyordu kötü olmuştum. "Sevgilim ben zaten hep seninleyim neden üzülüyorsun ki ." Bavulumu ellimden allmıştı.

Arbaya bindiğimizden beri benimle tek bir  kelime dahi etmedi . Bana döndü ve " senin niye moralin bozuk bakıyım." Bana kırkıgın değildi bu sözlerinden anlaşıyordu. "Yiğit benle konuşmuyorsun ki ." Bana döndü biraz sinirliydi heralde. "Ben sana ne yaptığımkide benden uzaklaşıyorsun ilay ." Ellini tutumaya çalıştım . Ellerini çekmişti. Gözlerim doldu  o ise dişlerine sıkıyordu. "Aşkım ben ne yaptım sana ne oldu ." Arabayı sağa çekti sert bi frene bastı . "İn arabadan ilay." Bağırıyo benide incetiyordu.

" neden yiğit neden?" Yiğitin gözünden yaş gelmişti .  "İn ilay in dedim." Beni kırıyordu arabadan indim bagajı açtım . Bavulumu aldım yürümeye başlamış ağlıyordum.

Ben ona ne yapmıştım . Ne olmuştu onu çok severken o ise evime gittiğim için bana mesafeli davranıyordu. Arkama bakmadan yürüyordum ki o arabayla geldiğini gördüm ."ilay arabaya bin sevgilim ." Göz yaşlarimı sildim ve durdum ellim parmağımdaki yüzü çıkardı." Söz ağızdan bir kere çıkar beyfendi bundan sonra sevgilin değilim anladınmı . Al şu yüzüğünüde git başka kızlara tak olurmu." Yiğit dediklerinden pişman olmuştu. Yüzüğünü verdim ve yürümeye başladım az kalmıştı .

Yiğit arabayla önümü kesti  ve arabadan indi bu çocuğun ne yaptığını anlamıyordum." Sevgilim ben çok pişmanım nolur benimle gel." Beni arabaya bindirdi ve arabanın kapılarını kitledi . "Beni bırak cani ." Sırıttı "seni annene teslim ediceğim ve yan yana uyuduğun adama cani dememen gerek tatlım bide bunu unutma arca ve acarın babasıyım anladınmı." Konuşmuyordum onla bana yüzüğümü uzatı ."al şunu" dedi ellime verdi bende arabanın bir yerlerine attı. "Ne yapıyorsun sen o sana özeldi ve " çok kırıcı konuşuyordu . " ve pahalımı he " kafasını salladı . " bir daha arabadan in dediğimde inme olurmu hayatım." Ona hatırlatmam gereken şeyler var heralde." Ben senin sevgilin değilim unutun heralde o 1 saat önceydi aşkımlı şeyler . " biraz bozulmustu "ama benimle." Devamını gettirme tamammı yiğit arslan çok sinir bozucuydu .

"Aşkım kırgınsın anladım biz ayrılmadık ilay." Yanlış düşünüyordu . "Biz ayrıldık yiğit anladınmı." Yiğit bunu hak etmiyordu. Ağlamamak için  zor tutuyordu eve gelmiştim."beni eve bıraktiğın için teşekürller." Kafasını salladı."ne zaman bulluşuruz ilay." Dedi soru çok saçmaydı ayrıldık demiştim ama "yiğit hiç bir zaman bitti ." Kollumu tutu ve beni kendisine çekti dudağıma bir bukte kondurmuştu . Bu son defaydı beni ve ellerimi bırakti arkasına bakmadan illerledi .

Evin zillini çaldım . Annem ağladığımı görmüştü."ilay noldu annem" anneme baktım ve daha şiddetli bir şekilde ağlayarak içeri girdim. "Ayrıldık" annem sarılmış beni odama götürüyordu.

Yatağımın kenarına oturdu. "Sana birşey anlatıyımı ilay." Yüzüne baktım. "Anlat annem." Ellerimi tutu ve "senin baban çok kıskançtı kızım.
Bir gün babanla buluşucaktık ve annem izin vermedi bende bunu anlatmaya çalıştım ama baban çok üzüldü ve ağzı gellinmeyecek laflar ayrılıyoruz dedim. Bir şey demeden kapattı.
Bir ay boyunca yalvardı yakardı. Barıştık sonrada evlendik şimdide yanımda horluyor ilay."

Bu benim birazcık ta olsa mutlu ettirmişti. Annem kapıçaldığını fark edince. Kalktım belki yiğit gelmiştir. Kapıyı açtığımda o karşımdaydı .kahramanım bana aşkla bakan sevgilim. Gelecekteki kocam. Çocuklarımın babası ellerimi en uyumlu kişi. Yaklaştı ve kollarını açtı.

Gitmelimiydim gitmemelimi aklım çok karışıktır. Atlamak istiyordum ama kullaklarıma gelen o sesler. 'İn ilay' 'ilay arabadan in' ayaklarım geri geri ilerliyordu. Koşar adımlarla odama çıktı yiğitin sesleri gelliyordu. "İlay bunu bize yapma o hattıralara sahip çık nolur." Hatırallar. Dolabımdaki büyük kutuyu aldım .
"Alsana hatıra ." Kutunun kapağını açtım. Yukardan fırlatmaya başladım binlerce fotoğraf binlerce gül yaprakları.

Yiğit koşarak sarıldı. Göğsünde ağlıyordum o ise saçlarıma birer bukte kondurdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sancı|gökteki Tek DamlamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin