5. Bölüm

501 50 75
                                    

Yusuf'tan

'Civabını bikliyorom. Bi irida sina di iyi gecelar Roynmon.' vıdı vıdı, hayır ne bu tavırlar. Ne bu tavırlar yani, hiç oluyor mu Küçük Yazarcık Hanım. Neyse uykum daha çok piç olmadan uyusam iyi olcak.

¤¤¤

Öğlene doğru uyandığımda bizim Küçük Yazarcıktan bildirim yağmuru beklerken o sadece iki şey yazmış.

BirKüçükYazarcık : Günaydın

BirKüçükYazarcık : Karar verdim mi ?

Hayır onca yakışıklı adam varken neden ben olmam konusun da bu kadar ısrar ediyorsun. Ama yani benim de girderim... Yok ya ben baya taş... Meteor lan meteor gibi adamım yemin ediyorum.

Neyse saçmalama Yusuf önce yataktan kalk, sonra git bir rutin işlerini hallet, sonra git kahvaltı yap, sonrada Küçük Yazarcık Hanımla uğraş. Bak ne kadar kısa ve net günün programını yaptım. Bir alkış alayım.

İyice mala bağladım kabul. Zaten inkar etmiyorum da, ileri düzey mal olduğumu. Ama tatlı, yakışıklı, meteor gibi çocuğum anasını satayım.

¤¤¤

Tamam. Kahvaltısı, osu, busu bittiğine göre şimdi Küçük Yazarcık Hanıma cevap vermeliyim.

Reynmen : Tünaydın. Karar vermedim. Çünkü...sü yok ! Hala düşünüyorum. Uzun bir süre de düşünmeyi düşünüyorum.

What ? Oğlum o ne biçim bir cümledir lo ! Hayır dünkü yaptın yürüme şeysinden sonra bu sanki 'seninle konuşurken kendimi kaybediyorum, odaklanamıyorum' havası vermesin. Dur oğlum iki dakikada senaryo yazdın ya.

BirKüçükYazarcık : Düşünmeyi düşünüyorum ? Deli misin ? Hayır, bilmediğimden değil. Kibarlık olsun diye soruyorum. Kafada bir kaç tahta eksikliği var mı ?

Al işte bak adın deli oldu. Alkış oğluma. Zeki Yusufcuk. Bir dakika bu ne ? Ben niye kendi kendime laf şey ediyom. Amaç ne hani. Ve hala devam ediyorum. Biri buna dur sedin lütfen.

Reynmen : Yok canım benim tahtalar tam ama, senin ki biraz şüpheli. Ne dersin var mı ekaiklik ? Hayır varsa çok şey etme. Ben ne insanlar tanıyorum beynini kullanmayan.

BirKüçükYazarcık : Senin gibi mi ? Haklısın. Seni de anlıyorum bir yerde. Sonuçta beyin olmadığından düşünemiyorsun. Hiç sıkıntı değil. Seni anlıyorum Yusufcuk. 😂😂

Aaa ! Resmen dalga geçiyor ya. O değilde ona laf sokayım derken laf yedim. Bu da mı gol değil be !

Reynmen : Konuyu kaynatmadan ne söyleyeceksen söyle bence. İşim var !

BirKüçükYazarcık : Aaa ! Tabii ben unuttum onu. Sen dünyayı kurtarıyordun dimi. Hayır, ne işin olabilir ? En fazla video falan çekceksindir. Neyse peki. Kısa kesiyorum. İşin var malum. Kabul etmiceksen eğer okuyucularımla bu durumu paylaşacağım.

Reynmen : Düşünüyorum... Düşünüyorum... Düşünüyorum... Aaa ! Ne fark ettim biliyor musun ?

BirKüçükYazarcık : Düşünecek bir organının olmadığını mı ? Sorun değil. En başından beri biliyordum zaten.

Bak bak, laflara bak sen hele.

Reynmen : Hayır, bu öyle 'TAK!' diye verilebilecek bir cevap değil. Sen daha iyi bilirsin Küçük Yazarcık Hanımcım.

BirKüçükYazarcık : Hee ! Sen onu diyorsun. Bu arada taktın 'Küçük Yazarcık Hanım' şeysine. Hayır illa bir şey diceksen Anonim Yazar de. 'Küçük Yazarcık Hanım' nedir ya ?!

Reynmen : Neyini beğenmedin ?

BirKüçükYazarcık : Neyini beğeneyim ?

Reynmen : Küçük Yazarımız benim ona nasıl hitap etmemi ister acaba ? Ya da dur ! Buldum, hemde çok iyi 'Reyninyazarı' nasıl ama ?

BirKüçükYazarcık : Yanii illa egoistlik yapıcam diyorsun.

Reynmen : NO EGO ! Sen istedin başka lakap Küçük Yazarcık Hanım.

BirKüçükYazarcık : Anonim Yazar de mesela. İlla kendini katmak zorunda değilsin.

Reynmen : Çok klasik. Reyninyazarı dah iyi. Evet, kesinlikle daha iyi.

BirKüçükYazarcık : Oyalıyorsun beni. Kabul mu, değil mi ? Sonsuza kadar seni bekleyemem ben. Yazacağım daha çok kitabım var.

Reynmen : Yaz o zaman karakter tanıtımını falan sonra yaparsın. Çok şey yapma.

BirKüçükYazarcık : Peki abi, sen nasıl istersen ?

Reynmen : Deme abi, deme

BirKüçükYazarcık : Niye lazım mı olur ?

Reynmen : Bakarsın olur. Bilirsin nasip işleri bunlar. Küçük Yazarcık Hanım.

BirKüçükYazarcık : Reynmen Anonim yazarına aşık mı oldu ? Tüm gerçekler birazdan Burak Güngör kanalında. 😂😂😂😂😂 Bak ne dicem, zaten şarkında rekor kırmış maşAllah. Sen youtuberliği bıraksan da şarkıcı olsana.

Reynmen : Çok YouTube izlemişsin sen belli. Burak Güngör kısmında biraz gözlerimi devirdim. Bu arada sen de yazar olacağına manken olaydın.

BirKüçükYazarcık : Yalnız alakaya maydonoz, manken ne alaka. Gamzeli Bey.

Reynmen : Bilmem belki güzel birisindir. Ondan şey ettim. Ama sen çokta şey etme, takma yani.

BirKüçükYazarcık : Seni ciddiye almak gibi bir hata yaptım. Affet beni, bu arada şarkını severek dinliyorum.

Vaay be, bizim Küçük Yazarcık Hanımımız benim şarkıyı dinliyormuş. Mutlu oldum.




Selam.
Sizlere saçma bir bölüm ile karşılamak istemezdim. Ama oldu bir kere. Neyse işte öyle, kendinize iyi bakın falan işte.

SENİ YAZABİLİR MİYİM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin