3

9 3 0
                                    

 POV. Clary

Boże chyba się w nim zakochałam... Nie to nie możliwe ja się nie zakochuje, mam go zabić. Muszę wykonać zlecenie... ale on jest taki przystojny, nie stop Clary skup się nie możesz zawalić zlecenia tylko dlatego, że osoba którą mam zabić podoba mi się. Gdy wróciłam do domu poszłam wziąć prysznic. Po godzinie ubrałam się w piżamę i poszłam spać.

Następnego dnia

Przez całą noc nie spałam cały czas myślałam o Jace'ie, nie mogę przestać o nim myśleć. On jest taki przystojny taki seksowny.... Boże ja się zakochałam w osobie którą mam zabić...

Z zamyśleń wyrwał mnie dźwięk przychodzącej wiadomości. Moim oczom ukazała się wiadomość od obcego numeru.

Nieznany

Dzień dobry kochanie

Ja

Znamy się?

Nieznany

Poznaliśmy się wczoraj w opuszczonym szpitalu

Ja

Jace? Skąd masz mój numer

Jace

Mam swoje sposoby skarbie😘

POV. Jace

Dzięki mojemu dobremu przyjacielowi znalazłem jej numer. Jednak się w niej zakochałem nie wiem jak. Zakochałem się w niej od razu kiedy ją zobaczyłem.. Ona jest cudowna.

Ja

Wyślesz mi swoje zdjęcie proszę

Clary😍💓💕

No dobra

No dobra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja

WOW czemu ty musisz być taka piękna

Clary😍💓💕

Może spotkamy się jutro?

Ja

Bardzo chętnie się z tobą spotkam już się za tobą stęskniłem

Clary😍💓💕

To jutro o 15 koło tego szpitala... Też się za tobą stęskniłam

Ja

To do jutra. Będę czekać skarbie.

Boże ja chyba zwariowałem na jej punkcie. Już się nie mogę doczekać jutrzejszego spotkania z Clarą... Dlaczego musiałem się zakochać... 

Poszedłem pod prysznic umyłem się myśląc o niej... Gdy zasypiałem myślałem o tym że chciałbym ją mieć obok siebie...

~~~~

Przepraszam że teraz takie krótkie rozdziały ale nie mam za bardzo czasu jeszcze raz przepraszam.

Zemsta jest słodkaWhere stories live. Discover now