➴➵➶➴➵➶➴➵➶
1998 Mayıs...
Harry Potter'ın asla unutamayacağı bir aydı; hayatı aynı anda gerçekten başlayıp bitiyor gibiydi. İkinci Büyücülük savaşı sona erdi ve bir zamanlar ev olarak adlandırdığı okul toz ve molozlarla dolup taştı. Genç adam hayatının yedi yılını çeşitli biçimlerde de olsa tek bir amaca adamıştı; Voldemort'un yok olmasına. Ama şimdi bu tek amaç sona erdi, bundan sonra ne yapacaktı, nereye gidecekti?
Harry Potter'ın kaybolduğunu söylemek yeterliydi, geniş bir okyanusta sürüklenen küçük, tek kürekli bir bottu. Gidecek hiçbir yeri yoktu ve üzerine atılan şöhreti istemiyordu. Boğuluyordu ve yardım için nasıl çığlık atacağını bilmiyordu.
Hayatı ona sonsuz üzüntü vermesine rağmen, Harry en harika aileye sahip olduğunu söyleyebilirdi. Weasley'ler onu kendilerinden biri olarak kabul etti ve Hermione hiç sahip olamadığı kız kardeş gibiydi. Ancak savaş sadece kahramanı etkilemezdi. Weasley'ler Fred için yas tutuyordu ve Hermione ailesini bulmak için arayıştaydı. Her büyücü ve cadı, kim oldukları ya da nereden geldikleri önemli değil, birini kaybetmişlerdi.
Fred Weasley'nin ölümü onu tanıyan herkesi üzmüştü, ancak ailesi ve en yakın arkadaşları daha çok etkilendi. Bu yıkıcı kayıp, Harry'nin Weasley ailesinin en küçüğü Ginny ile olan ilişkisine büyük duygusal bir yük bindirdi. Hogwarts savaşından sonra ki aylarda kendi karanlık boşluklarında daha da kaybolmaya ve yol boyunca birbirlerini kaybetmeye başladılar.
Ne yazık ki, tüm umutlar tükenmedi. 13 Ocak 1999'da Molly Weasley tek kızı ve benimsediği oğlunu alıp bir köşeye oturtarak aralarında ki şeyi çözmelerini istedi. Molly'nin müdahalesini takip eden olaylar, Harry Potter'ın mutluluğunu kazandığı zamanlar oldu. Ginny Weasley, Harry'nin şeytanlarına yenik düşmesinden kurtarmıştı, ikisi için bir sığınak inşa etmişti. Paylaştıkları güzeldi, ama güzellik aldatıcı olabilirdi.
"Ne demek istiyorsun 'gidiyorum'?" diye sordu Harry, kaşları şaşkınlıkla çatıldı ve kalbi incindi. Ginny Weasley elinde ki bavulla kapıdan çıkmaya çalışırken önünde durdu.
Ginny iç çekti, bir zamanlar sevdiği adamı çok incinmiş ve çaresiz görmekten nefret etti. "Sana söylediğim gibi, başka biri var." dedi. "Sen ve ben, eskiden bunun için deniyorduk ama bize bak Harry, sahip olduğumuz şey aşk değil. Sahip olduğumuz şey karşılıklı ihtiyaç duygusu, ufalanan hayatlarımızdan kurtulmak için birbirimize sığındık, bunun dışında ne var ki elimizde? Savaş bizi değiştirdi, Harry, sen artık var olmayan eski beni seviyordun. Başka birini buldum ve sende yapmalısın. Seni her zaman sevmiş olacağım ama devam edemeyiz. Üzgünüm, Harry, çok üzgünüm."
Ve hepsi buydu.
Harry'i yeniden hayata kazandıran tek şey, onu yeniden boğmaya başlamıştı. Ve böylece 5 Ağustos 2000 gecesi, Harry Potter bir kez daha şeytanlarıyla baş başa kaldı.
Ve Adele Richelle adında bir kadın Harry'e koştu. Kelimenin tam anlamıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐓𝐨 𝐌𝐮𝐠𝐠𝐥𝐞
Fanfiction𝐿𝐸𝑇𝑇𝐸𝑅𝑆 𝑇𝑂 𝑀𝑈𝐺𝐺𝐿𝐸 | ❝Aşk sadece birbirine bakmak değil, aynı yöne bakmaktır.❞ Harry Potter, Fransız bir Muggle olan Adele Richelle'ye aşık olur ve ona asla göndermeyeceği mektuplar yazar. Veya Ginny Weasley, Harry Potter'ı terk ettik...