➴➵➶➴➵➶➴➵➶
1 EYLÜL 2019
Sevgili Adele,
Sana çok uzun süredir yazmadım, hem de çok uzun bir süredir.
Yaşamım çok iyiydi, Milo'muz vardı, Ron'um vardı, Hermione'im vardı ve daha da önemlisi sana sahiptim. Hayatımız bir peri masalı gibi, o kadar güzel ki...
Bugün, o gün. Kızımız Lily Luna sonunda Hogwarts'a gidiyor. Platform 9¾ duvarından her geçtiğimizde yüzünde ki şaşkın ve büyülenmiş ifadeyi izlemekten asla yorulmadım. Kesinlikle İzlenilmesi gereken bir manzara.
Şimdi üç çocuğumuz da yatılı okulda. Küçük bebeklerimizin hepsi uzakta olduğu için üzgünsün ama hala birbirimize sahibiz.
Bilmediğin bir şey var, yıllar önce bana bahsettiğin 'An'lar' şiirinin bir kopyasını cüzdanımda saklıyorum. O kafede birbirimize çarptıktan sonra geçirdiğimiz zamanları hatırlamak için.
Sana mektup yazmamdan bu yana çok şey oldu; üç güzel çocuk yetiştirdik, çeşitli işlerde çalıştık, Seherbaz Bürosu'nun başkanı oldum, üniversite de profesör oldun ve yeni bir köpek sahiplendik.
Artık Milo evin etrafında dolaşmadığı için garip geliyor, zavallı yaşlı çocuk. Onu kaybettiğimizde hepimiz ağladık, ama hiçbirimiz senden fazla değildi. Sana göre tabiri caize, ilk çocuğumuzdu. Seni bu kadar üzgün görmek hepimizi kırdı.
Ama zaman geçiyor ve devam etmeliyiz. Şimdi Milo bahçemizin güllerle süslenmiş toprağında huzur içinde yatmakta. Neredeyse 19 yılı birlikte geçirdik ve bu 19 yıl hayatımın en güzel zamanlarıyla dolu.
Bana ve peşimden gelen garipliklere katlandığın için teşekkür ederim.
Seni sonsuza kadar seveceğim.
Birlikte yaşlandığımız anları da görmek dileğiyle...
Senin için tapan yakışıklı kocan,
Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐓𝐨 𝐌𝐮𝐠𝐠𝐥𝐞
Fanfiction𝐿𝐸𝑇𝑇𝐸𝑅𝑆 𝑇𝑂 𝑀𝑈𝐺𝐺𝐿𝐸 | ❝Aşk sadece birbirine bakmak değil, aynı yöne bakmaktır.❞ Harry Potter, Fransız bir Muggle olan Adele Richelle'ye aşık olur ve ona asla göndermeyeceği mektuplar yazar. Veya Ginny Weasley, Harry Potter'ı terk ettik...